مشخصات لپ‌تاپ ZenBook 14 UM425UA-KI174+ قیمت

قیمت لپ تاپ یکی از مولفه‌های اصلی خرید آن است. بررسی مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب ZenBook 14 UM425UA-KI174 می‌تواند علاقه‌مندان به دنیای لپ تاپ را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لپ‌تاپ ZenBook 14 UM425UA-KI174 از محصولات شرکت «ایسوس» محسوب می‌شود که با طراحی زیبا روانه بازار شده است. بدنه شیک آلومینیومی UM425UA-KI174 به گونه‌ای طراحی شده که لپ‌تاپ ی‌رده بالا را نوید می‌دهد. این شرکت از سخت‌افزارهای بسیار خوبی نیز در این محصول استفاده کرده است، پس اگر به دنبال خرید یک لپ‌تاپ خوش‌ساخت و مطلوب در همه جوانب هستید، با بررسی مدل ZenBook 14 UM425UA-KI174 ایسوس همراه ما باشید:

طراحی لپ‌تاپ ZenBook 14 UM425UA-KI174

بدنه شیک آلومینیومی UM425UA-KI174 به گونه‌ای طراحی شده که لپ‌تاپ ی‌رده بالا را نوید می‌دهد. این بدنه ۱۵.۳ میلی‌متر ضخامت و ۱.۲۲ کیلوگرم وزن دارد و برای جابه‌جایی دائمی آن مشکل خاصی نخواهید داشت. صفحه نمایش ۱۴ اینچی این محصول دارای وضوح تصویر Full HD است. وجود بلندگوهای قوی ایسوس نیز کاربری این لپ‌تاپ را به عنوان یک محصول مالتی‌مدیا تقویت می‌کند. پورت‌های USB Type-C و HDMI روی لبه‌های این مدل از ایسوس دیده می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توان انواع ابزارهای جانبی را بدون نیاز به هیچ مبدلی به این لپ‌تاپ متصل و از آنها استفاده کرد. ایسوس در کنار این امکانات متعدد، از سخت‌افزارهای بسیار خوبی هم در این محصول استفاده کرده است.

صفحه نمایش ۱۴ اینچی با کیفیت FHD HDR NanoEdge و رزولوشن 1920* 1080 تصاویری واقعی به همراه جزئیاتی دقیق و رنگ‌هایی شفاف و زنده ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های اصلی صفحه نمایش لپ‌تاپ zenbook 14 می‌توان به استفاده حداکثری از فضای صفحه که منجر به حاشیه تصویری کم شده، اشاره کرد. این صفحه نمایش از چهار حالت نمایش عادی جهت انجام کارهای روزمره، حالت vivid برای تماشای عکس و فیلم، حالت شخصی سازی شده جهت تنظیم رنگ‌ها و کاهش نور آبی جهت مراقبت و جلوگیری از خسته شدن چشم‌ها پیروی می‌کند.

لپ‌تاپ zenbook 14 با وزن ۱.۲۲ کیلوگرم یکی از سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های AMD جهان است. با این وزن کم و ضخامت ۲۱۰ میلی‌متری، مناسب برای افرادیست که دائماً در سفر و جابه‌جایی هستند.

پردازنده لپ‌تاپ ZenBook 14 UM425UA-KI174

پردازنده مرکزی کم‌مصرف، اما بسیار قوی AMD مدل Ryzen 5500U با ضریب مالتی‌پر باز، پردازشگر گرافیکی Radeon R7 Graphics و هشت گیگابایت رم از نوع DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه از نوع SSD (درایو حالت جامد) (Solid State Drive) مجموعه سخت‌افزاری بسیار قدرتمند این لپ‌تاپ را تشکیل می‌دهد که برای کاربری گیمینگ، مهندسی، محاسباتی، پردازشی، مالتی‌مدیا، ادیت، میکس‌ومستر، انیمیشن، فیلم‌سازی و روزانه بسیار بسیار مطلوب و ایده‌آل است.

عملکرد لپ‌تاپ ZenBook 14 UM425UA-KI174

پردازنده با سیستم پردازش جدید همیشه یک سوال را در ذهن مخاطبان خود ایجاد می‌کند که آیا با این پردازنده می‌توانیم نرم‌افزارهای دیگر را به‌صورت بهینه اجرا کنیم؟ جواب سوال مثبت است؛ باوجود اینکه پردازنده M1 توانایی پردازش بسیار بالایی در اجرای نرم‌افزارهای خود شرکت اپل دارد، اما به‌وسیله سیستم Apple Rosetta 2 Translation به‌راحتی می‌تواند نرم‌افزارهای بهینه نشده برای این پردازشگر را نیز همچون نرم‌افزار اصلی سیستم اجرا و پشتیبانی کند.

می‌توان با لپ‌تاپ zenbook 14 با پردازنده مرکزی Ryzen5 مدل 5500U بیش از ۱۰ برنامه مختلف را همزمان اجرا و بدون مکثی کار کرد. این لپ‌تاپ RAM هشت گیگابایتی داشته و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌داخلی از نوع SSD دارد. پردازنده گرافیکی لپ‌تاپ zenbook 14 از نوع Radeon R5 Graphics بوده که باعث اجرا آسان نرم افزارهای مختلف می‌شود البته که asus می‌توانست در این لپ‌تاپ از پردازنده گرافیکی قوی‌تری برای اجرای برنامه‌های سنگین و گرافیکی استفاده کند.

باتری لپ‌تاپ ZenBook 14 UM425UA-KI174

می‌توان ۱۶ ساعت بی‌وقفه با این لپ‌تاپ کار کرد و نیازی به شارژر نداشت و تنها حدود ۵۰ دقیقه زمان نیاز است تا لپ‌تاپ را تا ۶۰ درصد شارژ و آماده برای کار شود. نوع باتری این مدل لپ‌تاپ چهار سلولی و دارای باتری لیتیوم‌یونی با قدرت ۶۷ وات ساعت است.

مزایا و معایب لپ‌تاپ ZenBook 14 UM425UA-KI174

شرکت Asus برای تغییر و آسان‌تر کردن سبک زندگی افراد لپ‌تاپ zenbook 14 را طراحی و تولید کرده است. این برند محبوب، لپ‌تاپ zenbook 14 را با دو ویژگی بارز عرضه کرده؛ اولین ویژگی قدرت صفحه نمایش و وضوح تصویر فوق‌العاده و دومی سبک بودن و قابلیت حمل آسان است.

همچنین این شرکت تمام مواردی که امکان دارد به لپ‌تاپ متصل شود را پیش‌بینی و پورت‌های آن را در zenbook 14 ایجاد کرده است. این پورت‌ها شاملHDMI، دو عدد USB 3.2 و همچنین یک کارت‌خوان MicroSD برای انتقال راحت‌تر دیتاها است.

این مدل لپ‌تاپ دو رنگ طوسی و صدفی / یاسی دارد که می‌توان گفت تقریباً تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. استفاده از این رنگ‌ها در قسمت کیبورد مانع از خسته شدن چشم در استفاده طولانی مدت می‌شود و همچنین طراحی خاص قرار گیری اعداد در قسمت Touchpad، به زیبایی این لپ‌تاپ افزوده است.

پسوورد این مدل لپ‌تاپ همان چهره است؛ IR camera با تکنولوژی ۳۶۰ درجه صورت شما را شناسایی و ثبت می‌کند و در زمان روشن کردن سیستم در ثانیه‌ای چهره شما را تشخیص می‌دهد. ایسوس این تکنولوژی را به جهت بالا بردن امنیت لپ‌تاپ شما طراحی کرده است.

با توجه به مدت زمان استفاده کاربران از لپ‌تاپ‌ها، zenbook 14 را مطابق با آناتومی دست‌ها طراحی کرده است؛ به گونه‌ای که کیبورد این لپ‌تاپ کمی شیب‌دار بوده و در هنگام تایپ کردن از خسته شدن دست‌ها و انگشتان جلوگیری می‌کند.

این لپ‌تاپ با قدرت پردازنده بالا و کیفیت نمایش فوق‌العاده در انجام امور و کارهای حرفه‌ای مناسب بوده و با توجه به وزن سبک و ابعاد کوچک به راحتی حمل می‌شود. با لپ‌تاپ zenbook 14 می‌توان ساعت‌ها بدون خستگی کار کرد و از تماشای با کیفیت فیلم لذت برد. البته برخی از کاربران عنوان کردند که این مدل لپ‌تاپ صفحه نمایش‌اش کوچک و تراکم پیکسل آن نسبتاً ضعیف است.

قیمت لپ‌تاپ ZenBook 14 UM425UA-KI174

با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب قیمت مدل لپ‌تاپ ZenBook 14 UM425UA-KI174 به دلیل تنوع در شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ متفاوت در رنج ۲۵ میلیون ۷۰۰ هزار تومان تا ۲۶ میلیون ۵۹۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

کد خبر 547330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.