آب گرفتگی بارش‌های اخیر تربت حیدریه برطرف شد

شهردار تربت حیدریه گفت: در بارش های هفته گذشته، شهرداری تربت حیدریه نسبت به ۸۰ مورد رفع خطر و آب گرفتگی در نقاط مختلف شهر، اقدام کرده است.

به گزارش ایمنا، وحید فرخ تبار اظهار کرد: به دنبال بارش رحمت الهی، در برخی محلات مختلف شهر شاهد آب افتادگی بودیم و شهرداری در همان ساعات نخست بارش‌ها اقدام به تشکیل گروه‌هایی جهت رفع آب افتادگی و مشکلات ناشی از آن کرد.

وی افزود: پرسنل خدمات شهری و عمران با تعیین ۷۰ نفر در هر شیفت کاری مشغول خدمت رسانی بودند و ۱۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین نیز طی این مدت نسبت به پشتیبانی و رفع خطر در محلات و مناطقی که با انباشت آب مواجه بودند اقدام کردند.

شهردار تربت حیدریه خاطرنشان کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرخصی پرسنل خود را لغو و اقدام به اعلام آماده برش کرد.

فرخ تبار اضافه کرد: در بارش‌های هفته گذشته، شهرداری تربت حیدریه نسبت به ۸۰ مورد رفع خطر و آب گرفتگی در نقاط مختلف شهر، اقدام کرده است.

وی تاکید کرد: باید با تهیه طرح جامع هدایت و جمع آوری آب‌های سطحی، کنترل و تغییر جریان آب از بالادست، اصلاح و ساماندهی و بازسازی کانال‌های موجود و برنامه ذخیره سازی، اقدامات مؤثری انجام دهیم تا علاوه بر کاهش مخاطرات احتمالی، بتوانیم روان آب‌ها را مدیریت کنیم.

منبع: فارس

کد خبر 547328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.