رویکرد شورای اسلامی یزد، محله‌محوری است

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: رویکرد اعضای شورا بر اساس محله محوری است از این رو حضور در محلات و نظارت مستقیم بر طرح‌های عمرانی و مسائل درون محله‌ای در دستور کار این شورا قرار دارد.

به گزارش ایمنا، محمدمهدی نیکونژاد با تاکید بر اینکه توزیع عادلانه سرمایه در مناطق مختلف شهر لازمه تحقق شهری آباد است، اظهار کرد: توزیع عادلانه سرمایه به صورت عام و گسترده سبب بهره‌مندی بیشتر مناطق کمتر برخوردار از امکانات شهری می‌شود.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند با پرداخت به موقع عوارض شهری، شهرداری و شورا را در تحقق این هدف یاری کرده و مسئولان امر نیز در صدد هستند تا برای جلوگیری از اعمال فشار بر شهروندان از افزایش عوارض شهری بر اساس نرخ تورم خودداری کنند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: همچنین اعضای شورای ششم که فعالیت خود را از مرداد سال ۱۴۰۰ آغاز کردند در تلاش هستند تا پروژه‌های عمرانی نیمه تمام شهری را از طریق کار جهادی و تأمین بودجه لازم تا پایان سال به اتمام برسانند بر این اساس، پروژه عمرانی جدیدی در حال حاضر تعریف نشده است.

وی افزود: همچنین رویکرد اعضای شورا بر اساس محله محوری است بنابراین حضور در محلات و نظارت مستقیم بر پروژه‌های عمرانی و مسائل درون محله‌ای را در دستور کار قرار داده‌اند.

نیکونژاد با بیان اینکه نمایندگان شورا تسهیلگر مشکلات مردمی هستند، گفت: این حضور مستقیم در محلات و ارتباط نزدیک با شهروندان در حل بهتر مسائل محله بسیار مؤثر بوده و بازخورد و رضایت شهروندان را نیز به دنبال داشته است.

وی اظهار امیدواری کرد: با تعامل نزدیک شورا و شهروندان و توزیع عادلانه سرمایه‌های شهری زمینه برای شکل‌گیری شهری پویا و آباد بیش از پیش فراهم شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 547325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.