برگزاری ۱۵ دوره آموزشی غیرحضوری برای کارکنان شهرداری ساری

رئیس اداره آموزش و تشکیلات شهرداری ساری با بیان اینکه هشت دوره تخصصی و هفت دوره عمومی به‌صورت غیرحضوری برگزار شد، گفت: کارکنان این شهرداری از دوره‌های عمومی، شهرسازی، حقوقی، عمران، خدمات شهری و فناوری اطلاعات بهره‌مند شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری ساری، سید مجتبی موسوی اظهار کرد: اداره آموزش و تشکیلات شهرداری در سال جاری و در پی شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی جهت آموزش حضوری و نظر به اهمیت بحث آموزشی و ارتقای سطح علمی کارکنان نسبت به برگزاری آموزش مجازی دوره‌ها به‌صورت غیرحضوری و آموزش‌های از راه دور اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه این دوره‌ها با بهره‌گیری از اساتید درون‌سازمانی شامل دوره‌های عمومی، شهرسازی، حقوقی، عمران، خدمات شهری و فناوری اطلاعات بوده است، افزود: جزوات آموزشی و بدون صرف هزینه با برگزاری آزمون غیرحضوری و ارائه گواهی‌نامه با مجوز از کمیته راهبری آموزش و توانمندسازی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تهیه و تدوین شده است.

رئیس اداره آموزش و تشکیلات شهرداری ساری خاطرنشان کرد: این کلاس‌ها در هشت دوره تخصصی و هفت دوره عمومی به‌صورت غیرحضوری به پایان رسیده که بنا به درخواست و استقبال همکاران بیست دوره تخصصی و عمومی و بهبود مدیریت برای معاونت‌ها و مناطق و سازمان‌ها اعلام شد که چهار دوره در حال اجرا و مابقی در حال برنامه‌ریزی است که منابع و مطالب آن گردآوری‌شده و به‌زودی برگزار می‌شود.

موسوی تصریح کرد: همچنین دوره هفت‌گانه ICDL به‌صورت آنلاین با همکاری دانشگاه امام محمدباقر (ع) به‌صورت رایگان برگزار شد ضمن اینکه مدت اعتبار چهار ساله اساسنامه‌های سازمان رو به اتمام بوده فرآیند اصلاح و یا تصویب اساسنامه‌ها از طریق وزارت کشور در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: البته جلساتی با مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در خصوص اصلاح ساختار تشکیلاتی شهرداری و سازمان‌های وابسته برگزار گردیده و مقرر شد موارد در وزارت کشور بررسی و نتایج آن جهت بهره‌وری به این شهرداری ارسال شود.

کد خبر 547286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.