فجر سپاسی _ تراکتور / سه امتیاز حیاتی، برای تیم های قعر جدولی

تیم‌های فوتبال فجر سپاسی شیراز و تراکتور تبریز امروز از ساعت ۱۵ رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _شنبه، ۱۸ دی ماه_ تیم فوتبال تراکتور در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ در ورزشگاه حافظیه شیراز میهمان فجر سپاسی است.

وضعیت دو تیم

تیم فوتبال تراکتور با سه برد، دو تساوی، هشت شکست و ۱۱ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد. تی تی ها هفته گذشته مقابل پرسپولیس به میدان رفت و با دو گل از این تیم شکست خورد تا شرایطشان در جدول بدتر شود.

تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز با دو پیروزی، پنج تساوی، شش شکست و ۱۱ امتیاز در چهاردهم جدول قرار دارد. این تیم هفته گذشته در اصفهان به مصاف ذوب آهن رفت که با دبل میلاد جهانی از این تیم شکست خورد.

فجر سپاسی و تراکتور هر دو ۱۱ امتیازی هستند که تراکتور به دلیل تفاضل گل بهتر یک رده بالاتر از فجر قرار گرفته است. این دو تیم جایگاه خوبی در جدول ندارند، اما با توجه به نزدیکی امتیازات، هرکدام از این دوتیم موفق به پیروزی شوند شانس بالا آمدن تا رده یازدهم را خواهند داشت.

فجر سپاسی_ تراکتور / سه امتیاز حیاتی، برای تیم های قعر جدولی

مس سونگون، مالک تراکتور

از مدتی پیش بحث واگذاری تیم تراکتور مطرح بود که اگرچه توسط مدیران این تیم تکذیب شد، اما با توجه به شرایط تراکتور در جدول و نتایج ضعیف این تیم، زنوزی حاضر به واگذاری این باشگاه به مس سونگون شد. روز چهارشنبه _۱۵ دی‌ماه_ جلسه‌ای با حضور نمایندگان مجلس ورزقان و تبریز، فاطمی امین وزیر صمت، سعد محمدی نماینده شرکت مس و سردار خرم استاندار آذربایجان شرقی برگزار و مقرر شد از این پس مس سونگون مالک تراکتور باشد.

باید دید پس از انتقال مالکیت، مدیریت جدید تراکتور تغییری خواهد داشت و یا با همین کادر به کار خود ادامه می‌دهد.

فجر سپاسی_ تراکتور / سه امتیاز حیاتی، برای تیم های قعر جدولی

بحران برای تیم تازه وارد

تیم فوتبال فجر سپاسی که پس از هشت سال موفق شد به لیگ برتر صعود کند، با توجه به مصدومیت‌ها و اتفاقات داوری حال خوشی در جدول ندارد. کلانتری سرمربی این تیم امید دارد که در نیم فصل با برطرف کردن مشکلات این تیم نتایج بهتری کسب کند. فجری‌ها اگر روند رو به جلویی را پیش نگیرند یکی از مدعیان سقوط به لیگ یک خواهند بود. باید دید در ادامه رقابت‌ها آنها چه عملکردی خواهند داشت.

کد خبر 547250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.