شهرداری اصفهان برگزیده سیزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: در سیزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری و هفتمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی چهار طرح از شهرداری اصفهان حائز رتبه‌ برتر شد.

سعید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به تعدد آثار ارسالی اصفهان در محورهای مختلف جشنواره و کسب رتبه‌های برتر، شهرداری اصفهان عنوان "شهرداری برگزیده" را در سیزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری و هفتمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی کسب کرد.

وی افزود: این جشنواره در قالب‌های کتاب، پایان‌نامه، مقاله، طرح نوآورانه و طرح پژوهشی برگزار شد که در این رویداد ۲۰۲۹ اثر از شهرداری اصفهان در سایت جشنواره ثبت شد و پس از فرایند داوری، چهار اثر به عنوان رتبه برتر، ۱۳ اثر به عنوان رتبه برگزیده و ۲۹ اثر شایسته تقدیر به عنوان آثار منتخب معرفی شدند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تصریح کرد: در این جشنواره چهار طرح شهرداری اصفهان در معاونت‌های برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، شهرسازی و معماری، خدمات شهری و سازمان پسماند حائز رتبه برتر شد.

وی ادامه داد: رتبه برتر طرح پژوهشی "تعیین سهم منابع آلاینده در آلودگی گاز جو پایین و تهیه سیاهه آلاینده‌های گازی کلانشهر اصفهان" در محور محیط زیست و انرژی، رتبه برتر مقاله "آنالیز پسماند ریجکت شده شهری به عنوان منبع سوخت (مطالعه موردی شهر اصفهان) " در محور خدمات شهری، رتبه برگزیده طرح پژوهشی "تدوین مؤلفه‌های سنجش حق به شهر در کلانشهر اصفهان" در محور دیپلماسی شهری و طرح نوآورانه "دستگاه مکانیزه خود دریافت جهت راه‌اندازی ایستگاه هوشمند دریافت پسماند خشک" در محور نوآوری و هوشمندسازی شهری رتبه‌های منتخب شهرداری اصفهان در این جشنواره بود.

کد خبر 547177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.