ترکیب احتمالی استقلال برابر مس رفسنجان

در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز استقلال و مس رفسنجان به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران مقابل هم قرار میگیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز، شنبه ۱۸ دی ماه، هفته چهاردهم و ماقبل پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران انجام می‌شود که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، استقلال تهران در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان است.

این این دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که شاگردان فرهاد مجیدی هفته گذشته برابر آلومینیوم اراک در لحظات پایانی متوقف شدند و دو امتیاز حیاتی را از دست دادند؛ تیم مس هم با یک برتری سه بر صفر مقابل نفت آبادان، پا به این بازی می‌گذارد.

در ادامه قصد داریم ترکیب احتمالی آبی‌پوشان در این دیدار بررسی کنیم:

حسین حسینی داخل چارچوب؛

با توجه به حاشیه‌هایی که برای رشید مظاهری پیش آمده، او مورد غضب فرهاد مجیدی قرار گرفته است و در بازی‌های استقلال علیرضا رضایی و سید حسین حسینی در چهارچوب دروازه قرار می‌گیرند. با توجه به کم تجربه بودن رضایی، فرهاد نظر مثبت‌تری روی حسینی دارد و به نظر می‌رسد برای بازی امروز او مأمور حفاظت از دوازده آبی‌ها باشد.

خط دفاع سه نفره

فرهاد مجیدی از زمانی که آندره‌آ استراماچونی سیستم ۲-۵-۲ و دفاع سه را در استقلال به اجرا درآورد، علاقه خاصی به این روش دارد. به نظر می‌رسد او در مسابقه امروز مثل اکثر دیدارهای اخیر، همین روش را پیاده کند. با توجه به اینکه وریا تازه از بند مصدومیت رها شده و به جمع آبی‌ها برگشته، به نظر می‌رسد انتخاب فرهاد برای خط تیمش، فعلاً سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و عارف آغاسی باشد.

وسط زمین با پنج یار هجومی؛

در این قسمت، استقلال مهره‌هایی مثل مهدی مهدی پور و زبیر نیک نفس و رودی ژستد را در میانه زمین قرار می‌دهد و از سمت چپ جعفر سلمانی و از سمت راست هم کوین یامگا در حملات حضور پر رنگی خواهند داشت تا استقلال حملات پر دامنه‌ای روی دروازه حریف رفسنجانی خود تدارک ببیند و به هدفش که گلزنی است، دست پیدا کند.

حسین زاده و آرمان در خط حمله

به احتمال فراوان، فرهاد مجیدی تصمیم داشته باشد که در بازی امروز، درست مثل دیدار قبل با آلومینیوم، از زوج آرمان رمضانی و امیر حسین حسبن زاده استفاده کند. قد بلند آرمان در ضربات هوایی و سرعت بالای حسین زاده در ضد حمله‌ها، می‌تواند به استقلال در راه رسیدن به گلزنی کمک کند. البته یک احتمال دیگر هم وجود دارد که کلاً این دو بازیکن برای دیدار فردا جای خود را از ابتدا به ارسلان مطهری با تجربه و سبحان خاقانی جوان بدهند که کمی دور از ذهن است.

ترکیب احتمالی استقلال برابر مس رفسنجان

سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، عارف آغاسی، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، رودی ژستد، کوین یامگا، جعفر سلمانی، آرمان رمضانی و امیر حسین حسین زاده

کد خبر 547166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.