میزبان اصلی شهدا، مردم اصفهان بودند

شهردار اصفهان با بیان اینکه شهرداری در استقبال از شهدا تسهیلگر بوده است، گفت: شهرداری روی فضای عمومی شهر کار کرده بود، اما کار اصلی را شهروندان انجام دادند که مراسم را مدیریت و مسیر را برای پذیرایی از شرکت کنندگان، آماده کردند.

علی قاسم‌زاده در حاشیه مراسم استقبال از کاروان شهدای گمنام در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تعدادی از شهدایی که امروز در اصفهان تشییع شدند، گلگون کفنانی بودند که شناسایی شده و خانواده‌هایشان پس از گذشت بیش از ۳۰ سال از نگرانی درآمدند، تعدادی از شهدا نیز همچنان گمنام هستند.

وی حضور باشکوه مردم اصفهان در تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده را نشان دهنده پایبندی آنان به راه شهدا و انقلاب دانست و افزود: امیدواریم ما هم بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم.

شهردار اصفهان درباره آذین‌بندی و آماده‌سازی این شهر برای استقبال از کاروان شهدا، گفت: این حرکت‌ها مردمی بود، البته در کنارشان شهرداری هم برای آماده‌سازی فضای شهری کمک کرد، اما در چنین مواقعی، خود مردم علاقه‌مند هستند که شهر اصفهان رنگ و بوی شهدا را بگیرد؛ در مسیرهای تشییع شهدا نیز موکب‌های مردمی ایجاد شده بود و رهگذران پذیرایی می‌شدند.

وی با بیان اینکه شهرداری در استقبال از شهدا تسهیلگر بوده است، یادآور شد: شهرداری روی فضای عمومی شهر کار کرده بود، اما کار اصلی را شهروندان انجام دادند که مراسم را مدیریت و مسیر را برای پذیرایی و تشییع شهدا آماده کردند.

کد خبر 546980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.