اردستان و نائین میزبان کاروان اهالی بهشت

شهرهای اصفهان امسال در آستانه ایام شهادت حضرت زهرا (س) میزبان تعدادی از شهدای گمنام است و فضای معنوی این استان بار دیگر با عطر شهدا پیوند خورده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاروان‌های شهدای گمنام در هشتمین روز از سفر خود بامداد سه شنبه_ ۱۴ دی‌ماه_ در قالب دو کاروان شهید خرازی و شهید کاظمی به شهرستان اردستان و نائین رسیدند و بار دیگر عطر شهادت در شهرستان‌های این منطقه پیچید.

مردم شرق اصفهان بار دیگر ثابت کردند پای انقلاب ایستاده‌اند

سرهنگ حسن امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص تشیع شهدای گمنام در اصفهان اظهار کرد: علی‌رغم تمامی مشکلات معیشتی و کم آبی مردم شرق اصفهان، روز گذشته نشان دادند که پای انقلاب ایستاده‌اند و روز گذشته استقبال باشکوهی از پیکر شهدای گمنام داشتند.

معاون هماهنگی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) ادامه داد: مردم اصفهان بارها ثابت کرده‌اند که در ولایتمداری و ایثارگری سرآمد هستند.

اردستان و نائین میزبان کاروان اهالی بهشت

تجدید میثاق مردم نائین با شهدای گمنام

مسلم نبی، مدیر کاروان «شهید کاظمی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بامداد امروز کاروان شهدای گمنام «شهید کاظمی» به شهرستان نائین رسید و بعد از اذان ظهر نیز به سمت حرکت سجزی خواهد کرد.

وی افزود: هم اکنون کاروان «شهید کاظمی» حامل پیکر مطهر شهدای گمنام در روستای تودشک است و مردم این روستا علی‌رغم هوای به شدت سرد و بارانی به استقبال پیکر شهدای گمنام آمده‌اند.

اردستان و نائین میزبان کاروان اهالی بهشت

کاروان اهالی بهشت میهمان شهرستان نائین

ابراهیم امان‌اللهی، مدیر کاروان «شهید خرازی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بامداد امروز کاروان شهدای گمنام «شهید خرازی» به شهرستان اردستان رسید و بعد از اذان ظهر نیز به سمت زواره حرکت خواهد کرد.

وی افزود: علی‌رغم هوای سرد حال و هوای عجیبی در میان مردم شهرستان اردستان حاکم است و استقبال جانانه‌ای را از پیکر شهدای گمنام داشتند.

کد خبر 546812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.