دورتموند یک ستاره دیگر به دنیا معرفی می‌کند!

تیم فوتبال دورتموند که بازیکنان بزرگ زیادی به دنیای فوتبال معرفی کرده، حالا در آستانه پروش یک استعداد دیگر قرار دارد

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال بورسیا دورتموند، یکی از باشگاه‌های همواره بازیکن ساز بوده و بازیکنان جوان با حضور در سیگنال ایدونا پارک، وستفالن را به عنوان بهشت خود برای پیشرفت می‌نامند.

زنبورها، یوسفا موکوکو را از آکادمی خود کشف کرده‌اند و ستاره‌هایی مثل هالند و سانچو و.... را به پیشرفت چشمگیری رسانده اند. به نقل از روزنامه "بیلد"، حالا استعداد برتر بعدی انتظار آینده موفقیت آمیزی در دورتموند را می‌کشد.

رائول کونیگ، گلزن ۱۵ ساله تیم نوجوانان دورتموند، بازیکن بعدی خواهد بود که در تمرین ویژه مربی استعدادیابی اوتو آدو شرکت خواهد کرد، و در نتیجه می‌تواند در آینده نزدیک به بوندس‌لیگا نزدیک شود. رکورد کونیگ در آکادمی دورتموند بسیار چشمگیر است: او تاکنون ۹ گل در ۱۰ بازی در این فصل به ثمر رسانده است. این نوجوان نیز در تیم ملی رده زیر ۱۶ سالگان آلمان بازی می‌کند.

بورسیا دورتموند به وضوح به ویژگی‌های کونیگ بیش از یک سال پیش اعتقاد داشت.

"بیلد" گزارش داده که مبلغی شش رقمی از دورتموند به باشگاه سابقش ماینتس در تابستان ۲۰۲۰ سرازیر شد، مبلغ قابل توجهی با توجه به اینکه کونیگ در آن زمان تنها ۱۴ سال سن داشت. همچنین گفته می‌شود امید جدید دورتموند قبلاً قرارداد شخصی با شرکت نایک امضا کرده است.

کد خبر 546617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.