هالند: قطعا مقصد من اینجا است!

فوق ستاره نروژی باشگاه دورتموند که در سواحل اسپانیا حضور دارد، اعلام کرده سال آینده در لالیگا بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ارلینگ هالاند مهاجم بورسیا دورتموند ایام سال نو و سال نو را در ماربیا اسپانیا به سر می‌برد. این بازیکن نروژی نه تنها دوست دارد تعطیلات خود را در سواحل مدیترانه بگذراند و در آغاز سال استراحت کند، بلکه اخیراً مصدومیت خود را نیز در آنجا درمان کرده است. خانواده او صاحب خانه‌ای در کوستا دل سول هستند.

طبق گزارشی که روزنامه ورزشی مادریدی "AS" منتشر کرده، ارلینگ هالند اخیراً توسط برخی از هواداران محلی مورد سوال واقع شده است که او آینده خود را در کجا می بیند. گفته شد که او پاسخ داده است: "من می‌خواهم اینجا در اسپانیا بازی کنم."

بر اساس این گزارش، همه چیز حاکی از انتقال تابستانی به رئال مادرید است، اگرچه باشگاه بارسلونا که از نظر مالی محدودیت دارد، نیز به این انتقال علاقه دارد. بنابراین، در صورت انتقال این مهاجم دورتموند، مبلغ ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون یورو باید پرداخت شود. از طرفی، باشگاه بروسیا دورتموند مذاکرات برای تمدید قرارداد او را از این ماه شروع می‌کند.

البته عده‌ای معتقد هستند که این مهاجم هرگز به رئال مادرید نخواهد رفت، چرا که لوس بلانکوس به کلیان امباپه علاقه دارند که تابستان سال آینده به صورت رایگان پاریس را به مقصد سانتیاگو برنابئو ترک خواهد کرد. مطمئناً اگر این دو در یک تیم همبازی نشوند بهتر است، چرا که تقابل این دو در لیگ اسپانیا به عنوان رقیب، بعد از آن نمایش‌های جذاب لیونل مسی و کریس رونالدو، می‌تواند جذابیت‌های خاصی برای علاقه مندان به فوتبال داشته باشد.

گفته می‌شود خود هالند هم دوست ندارد با امباپه در یک تیم باشد، چرا که حضور همزمان در یک تیم، کیفیت فنی لیگ و تیم‌ها و بازیکنان را پایین خواهد آورد.

کد خبر 546612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.