تأکید مخبر بر آماده باش کامل نیروهای امدادی برای کمک به سیل زدگان

معاون اول رییس جمهور بر لزوم بسیج امکانات برای کمک و رسیدگی فوری به سیل زدگان در استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان تأکید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمد مخبر عصر امروز (سه شنبه) در تماس‌های تلفنی با استانداران چهار استان درگیر سیل، ضمن دریافت گزارشی از آخرین وضعیت این مناطق و میزان خسارات جانی و مالی، خواستار آمادگی همه جانبه نیروهای امدادی و به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها برای کمک به سیل زدگان و مهار سیل شد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین با تأکید بر اینکه دستگاه‌های امدادی و نیروهای کمک‌رسان باید به صورت تمام وقت و تا پایان مشکلات در آماده‌باش کامل باشند، از استانداران این چهار استان خواست تمهیدات لازم را برای پیشگیری از بروز خسارات بیشتر و جبران آسیب‌ها و کاستن آلام مردم سیل زده در این مناطق بیاندیشند.

استانداران استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان نیز در این تماس‌های تلفنی گزارشی از آخرین وضعیت موجود، برآورد خسارات و اقدامات انجام شده برای امدادرسانی به سیل زدگان و رفع آب‌گرفتگی معابر ارائه کردند و از آماده‌باش کامل نیروهای امدادی برای مدیریت بحران خبر دادند.

کد خبر 546589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.