تصویب طرح دو فوریتی واگذاری سد معبرشهر خرم آباد درسی و یکمین جلسه رسمی شورا

نایب رئیس شورای شهر خرم آباد درسی و یکمین جلسه رسمی شورا که با موضوع بررسی وضعیت سد معبر و ضایعات فروشان سطح شهر و بررسی عملکرد حوزه زیبا سازی شهرداری خرم آباد برگزار شد، گفت: مشکلات شهری خرم آباد شهروندان را آزرده خاطر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید دریکوند با بیان اینکه شورای اسلامی شهر هیچ مماشاتی با کسی ندارد و هرگز کم کاری و ناتوانی مدیران شهری را نمی‌پذیرد اظهار کرد: متأسفانه بحث زیباسازی در این شهر تعطیل است و تعلل شهردار مرکزی در عدم تغییرات در مدیریت این حوزه جای تأمل دارد.
وی خطاب به شهردار خرم آباد، تصریح کرد: برخی از مدیران شما آدم‌های خنثی و ناتوانی است و این ناتوانی در بحث سد معبر باعث شده تا خرم آباد مثل یک روستا اداره شود.

دریکوند با اشاره به وضعیت دست فروشان که در اکثر معابر شهر مستقر شده و باعث ترافیک و مزاحمت‌های زیادی برای شهروندان شده اند بیان کرد: شورای شهر در این راستا طرح دو فوریتی جهت واگذاری سد معبر را تصویب و شهرداری مکلف به اجرای آن است.
وی تصریح کرد: شهرداری مکلف است تا فضایی مناسب برای ضایعات فروش‌ها در نظر بگیرد و هر کدام از این افراد حاضر به نقل مکان نشدند پلمپ شوند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد ادامه داد: گفت: متأسفانه برخی چینش‌ها در مدیریت شهری مناسب نیست و باعث رکود و مسکوت ماندن طرح‌ها و پروژه‌های عمران شهری شده است.

کد خبر 546579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.