نظم بازار بارسلونا با نصب یخچال‌های هوشمند

شهر بارسلونا به منظور نظم‌بخشی با روند تخلیه بار و فروش آن در بازار این شهر، سیستم یخچال‌های هوشمند را به پیاده سازی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهرداری بارسلونا اعلام کرده است که نصب کمدهای یخچالی هوشمند در شش بازار شهری و چهار پارکینگ خودرو در نزدیکی بازارهای دیگر را آغاز کرده است؛ هدف این طرح کاهش ازدحام و ایجاد انعطاف بیشتر هم برای فروشندگان و هم برای خریداران با معرفی مفهوم 'انتظار صفر' برای خرید مواد غذایی در بازار است. این اقدام همچنین امکان خرید اقلام غذایی پس از بسته شدن بازارها را فراهم می‌کند.

این ابتکار بخشی از طرح دیجیتالی کردن بازار است و شامل نصب کمدهای یخچالی دو تا هشت درجه سانتی‌گرادی، با محفظه‌های جداگانه و یک رابط دیجیتال است که در آن تجار می‌توانند اقلام سفارش داده شده خود را قرار دهند تا خودشان و یا مشتریان، راحت، سریع و ایمن به آن‌ها دسترسی پیدا کرد. این یخچال‌ها در واقع دارای ۱۸، ۲۸ یا ۳۸ قفسه دیجیتال هوشمندی است که به اینترنت متصل می‌شود و پلتفرمی فنی آن‌ها را مدیریت و نظارت می‌کند. خرده فروشان یا خدمات حمل و نقل می‌توانند قفسه‌های یخچال را در همان روز یا برای تاریخ‌های مورد نظر رزرو کنند.

برنامه‌ای که برای این یخچال در نظر گرفته شده به طور خودکار وضعیت‌های مختلف چرخه عمر سفارش را نیز نشان می‌دهد.

نظم بازار بارسلونا با نصب یخچال‌های هوشمند

کد خبر 546572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.