بلاتکلیفی طرح جامع مدیریت پسماند در خرم‌آباد

نائب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: با وجودی که در سال‌های ۸۹ تا ۹۲، نزدیک به ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان اعتباربه طرح جامع مدیریت پسماند شهر خرم‌آباد اختصاص یافته است، اما این طرح همچنان بلاتکلیف است.

مجید دریکوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن انتقاد از ضعف اداره کل حفاظت از محیط زیست لرستان در اجرای طرح جامع مدیریت پسماند، اظهار کرد: هنوز این طرح تکمیل و به شهرداری ابلاغ نشده است که این ضعف متوجه اداره کل حفاظت از محیط زیست لرستان است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ دیواری از دیوار شهرداری کوتاه‌تر نیست، افزود: مجموعه «بام خرم‌آباد» در اختیار منابع طبیعی است، بهره‌بردار و مدیر باغ وحش در این محل دامپزشکی بوده و ناظر آن هم محیط زیست بوده است، در حالی که در فضای مجازی به دلیل مشکلات مربوط به این باغ وحش، شهرداری و شورای اسلامی شهر مقصر جلوه داده شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تصریح کرد: با توجه به مشکلات مدیریت پسماند در شهر خرم‌آباد و طبق گزارش ارائه شده وضعیت پسماند در مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورا، متأسفانه وضع موجود رضایت بخش نیست.

وی با بیان اینکه روزانه نزدیک به ۴۰۰ تن زباله در سطح شهر خرم‌آباد تولید می‌شود، گفت: از این مقدار زباله تولیدی بخشی را پسماندهای پزشکی تشکیل می‌دهند که نشان از عدم مدیریت زباله در بیمارستان‌ها است.

کد خبر 546462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.