یا بارسا یا رئال!

روزنامه‌های ورزشی جهان امروز _۱۴ دی‌ماه ۱۴۰۰_ منتشر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، عناوین منتخب روزنامه‌های ورزشی جهان صبح امروز _سه شنبه، چهاردهم دی‌ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی جهان ایمنا بخوانید:

روزنامه مارکا با تیتر "تصمیم حتمی" نوشت: ارلینگ هالند قطعاً راهی لالیگای اسپانیا خواهد شد، اما مشخص نیست ستاره دورتموند بین رئال‌مادرید یا بارسلونا کدامیک را انتخاب خواهد کرد.

یا بارسا یا رئال!

روزنامه موندو با تیتر "هرگز شک نکردم" نوشت: فران تورس رسماً به هواداران بارسلونا معرفی شد. این ملی‌پوش اسپانیا می‌گوید در علاقه‌ای به بارسلونا و پیوستن به این تیم شک نداشته است.

یا بارسا یا رئال!

روزنامه توتو با تیتر "من می‌روم، من می‌مانم" نوشت: در حالی که آلوارو موراتا تصمیم گرفته یوونتوس را ترک کند و به بارسلونا برود، دوشان ولاهوویچ تا وقتی مطمئن نشود یوونتوس راهی اروپا شده، فیورنتینا را ترک نخواهد کرد.

یا بارسا یا رئال!

روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت با تیتر "موراتا، ۹ روز و خداحافظی" نوشت: آلوارو موراتا تصمیم به ترک یوونتوس گرفته و برای این کار عجله دارد. به نظر می‌رسد او در دیدارهای حساس با ناپولی، رم و اینتر هم غایب خواهد بود.

یا بارسا یا رئال!

روزنامه استار با تیتر "رالف ویران شده" نوشت: رالف رانگنیگ سرانجام با منچستریونایتد باخت. بعد از شکست مقابل ولورهمپتون، لوک شاو بازیکنان منچستریونایتد را به متعهد نبودن متهم کرد.

یا بارسا یا رئال!

روزنامه گاردین با تیتر "گلدترافورد" نوشت: گل زیبای ژوآئو موتینیو، منچستریونایتد را در اولدترافورد زمین‌گیر کرد. نارنجی‌ها اولین شکست شیاطین سرخ را به آن‌ها تحمیل کردند.

یا بارسا یا رئال!

کد خبر 546460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.