۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
شهردار جدید اقلید معرفی شد

رییس شورای اسلامی شهر اقلید گفت: با تایید اعضای شورا و صدور حکمی از سوی استاندار فارس، کاووس حقانی به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد.

به گزارش ایمنا، احمد حسن بیگی در حاشیه مراسم معارفه شهردار جدید که با حضور مسئولان محلی برگزار شد، اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر، پس از دریافت ۳۵ مورد رزومه کاری از افراد بومی و غیر بومی و افزون بر ۱۷۵ ساعت تبادل نظر و بررسی رزومه‌ها، مطابق معیارها و شاخصه‌های مدنظر به مصاحبه با افراد دعوت شده پرداختند.

وی افزود: پس از بررسی‌های انجام شده، کاووس حقانی به عنوان شهردار پیشنهادی به استانداری فارس معرفی و استاندار فارس نیز طی ابلاغی ایشان را به سمت شهردار اقلید منصوب نمود.

رئیس شورای اسلامی شهر اقلید خاطرنشان کرد: شهردار جدید دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و بیش از ۲۴ سال سابقه اجرایی و داشتن سابقه مدیریت در شهرداری با کوله‌باری از تجربه، به قوانین و مقررات شهرداری اشراف کامل دارد که امیدواریم بتوانیم با تلاش و همگامی ایشان با شورای اسلامی شهر در جهت توسعه شهر اقلید گام برداریم.

وی ادامه داد: از طرف شورای اسلامی شهر اقلید دست استمداد به طرف مسئولان و همشهریان دراز می‌کنیم تا این شورا و شهرداری را جهت پیشبرد هرچه بهتر اهداف و برنامه‌ها یاری کند.

به گزارش ایمنا، پیش از این «اکبر مسعودی» شهردار اقلید بود.

منبع: ایرنا

کد خبر 546376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.