گل محمدی: فرصت زیادی به تراکتور ندادیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم برای رسیدن به موفقیت و قهرمانی، باید در فاز تدافعی تلاش زیادی داشته باشد و نباید آنقدر راحت گل دریافت کند، اما نفراتی که در خط دفاعی ما هستند با تمام وجود بازی می‌کنند.

به گزارش ایمنا، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با تراکتور، اظهار کرد: بازی خوبی را انجام دادیم و به نتیجه دلخواه رسیدیم، این دیدار برای ما سخت بود و حریف به خاطر نتایج گذشته انگیزه زیادی برای جبران داشت و انرژی زیادی به خرج داد. خیلی خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم، اما در یک غافلگیری، تیم تراکتور به گل رسید. تراکتور قابل احترام بود و اصلاً نمی‌توان آنها را دست‌کم گرفت.

وی با بیان اینکه در برخی دقایق تمرکزمان را از دست دادیم، اما در مجموع و به خصوص در نیمه دوم باانگیزه بودیم و از فضاها استفاده کردیم، افزود: ذهنیت امروز ما برای رسیدن به برتری خیلی مشخص بود و برای سه امتیاز تلاش کردیم که این سه امتیاز با توجه به شرایط جدول بسیار مهم بود و برای رسیدن به قهرمانی باید برنده می‌شدیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص وضعیت مصدومیت وحدت هانانوف مدافع تاجیک، گفت: حداقل دو هفته به زمان نیاز دارد تا به آمادگی مناسبی برسد و به تیم کمک کند.

وی درباره از عملکرد نامطلوب دفاعی تیمش، گفت: تیمی برای رسیدن به موفقیت و قهرمانی، باید در فاز تدافعی تلاش زیادی داشته باشند. یک تیم نباید آنقدر راحت گل دریافت کند اما نفراتی که در خط دفاعی ما هستند با تمام وجود بازی می‌کنند. وقتی تیم گل می‌خورد فقط خط دفاعی مقصر نیست، هرچند امروز فرصت زیادی به حریف ندادیم و آنها از دو موقعیت خود به یک گل رسیدند.

گل محمدی در خصوص عدم پرداخت مطالبات انصاری اظهار کرد: مدیران باشگاه در این خصوص باید صحبت کنند و من اطلاعی ندارم، البته همه ما از اقدامات خیرخواهانه او استقبال می‌کنیم.

وی در مورد از دست دادن پنالتی توسط ترابی و احتمال تغییر پنالتی زن گفت: قطعاً پنالتی‌زن تغییر نمی‌کند، ترابی پنالتی‌زن اول و آخر تیم است مگر اینکه در زمین نباشد.

منبع: ورزش سه

کد خبر 546371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.