سولدو: با قضاوت داوران کاری ندارم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بارها گفتم که تراکتور امسال فصل سختی خواهد داشت. تلاش ما برای خارج شدن از این شرایط بوده و امیدوارم عملی شود. تراکتور فرصت زیادی در نیم فصل از دست داده و جبران کردن آن سخت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زونیمیر سولدو در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس، اظهار کرد: بازی هم سطحی با حریف داشتیم. نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و بازیکنانم چند موقعیت تک به تک از دست دادند و نتوانستیم دست پر از زمین خارج شویم.

وی افزود: حریف روی اشتباه ما در نیمه دوم به گل دست یافت و در ادامه هر چه تلاش کردیم، نتوانستیم به گل تساوی دست یابیم. من از عملکرد تراکتور در این بازی راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص داوری، تصریح کرد: نمی‌توانم بگویم آن صحنه پنالتی بود یا نه، با قضاوت داوران کاری ندارم.

وی اضافه کرد: بارها گفتم که تراکتور امسال فصل سختی خواهد داشت، تلاش ما برای خارج شدن از این شرایط بوده و امیدوارم عملی شود.

سولدو ادامه داد: تراکتور فرصت زیادی در نیم فصل از دست داده و جبران کردن آن سخت است، اکنون بازیکن خوب ایرانی به سختی پیدا می‌شود و بازیکنان خارجی نیز شرایط مطلوبی ندارند و بعضی از آنان کل فصل را از دست دادند از این رو تلاش می‌کنیم چند بازیکن خوب در نیم فصل به تیم اضافه کنیم.

کد خبر 546370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.