بازیکنان شرایط تیم را درک می‌کنند/ آنها می‌دانند اگر لغزشی باشد جای‌شان در ترکیب نیست

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بعد از دیدار مقابل رایکا برخی از بچه‌ها جایشان را در ترکیب محکم کردند و من هم حقشان را دادم

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار پس از پیروزی خانگی ذوب‌آهن برابر فجر سپاسی اظهار کرد: از مدیریت ورزشگاه فولادشهر بابت رسیدگی به زمین چمن تشکر می‌کنم، همچنین به اصفهانی‌ها به‌دلیل پیروزی نمایندگانشان در این هفته تبریک می‌گویم.

وی درباره این پیروزی مهم خانگی گفت: بازی سختی بود، خصوصاً قبل از گل اول فجر منسجم دفاع کرد و ما موقعیت خاصی ایجاد نکردیم، اما روی فشارهایی که به دفاع فجر آوردیم گل زدیم، بعد از گل هم بهتر شدیم و توانستیم از ضدحملات به‌خوبی استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: بعد از گل دوم نیز موقعیتی به حریف ندادیم، از بازیکنانم به‌خاطر نمایش خوبشان و اینکه شرایط تیم را به‌خوبی درک می‌کنند سپاسگزارم.

تارتار با تشکر از کوبل داوری دیدار امروز اظهار کرد: آقای راکی و همکارانش در دیدار امروز بی‌نقص قضاوت کردند، به تیم داوری بابت قضاوت خوبشان خسته نباشید می‌گویم‌.

وی درباره وضعیت قریشی که در نیمه‌نخست دچار مصدومیت شد گفت: باتوجه به فشردگی بازی‌ها مصدومیت‌ها نیز بیشتر شده، قریشی حین بازی دچار آسیب شد، پزشک تیم مراحل درمان را پیگیری خواهد کرد تا ببینیم وضعیتش به چه شکلی است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به اینکه بعد از تغییر پست جهانی را در ترکیب ثابت قرار می‌دهد تصریح کرد: میلاد جهانی باتوجه به خصوصیات فنی‌اش در قالب تاکتیکی ما قرار نمی‌گرفت، به‌همین دلیل پستش را تغییر دادیم و او را یک خط جلوتر بردیم و خوشبختانه این تغییر جوابگو بود، جهانی در این دیدار هم عالی بازی کرد، پس از گل دوم نیز او را تعویض کردیم و نیروهای دونده را آوردیم تا از گل‌هایمان محافظت کنیم.

تارتار در پاسخ به این سوال که آیا حالا دیگر ترکیب مدنظرش را پیدا کرده یا نه خاطرنشان کرد: بازی مقابل رایکا خیلی به ما کمک کرد، در آن دیدار بازیکنان جایگزین خیلی‌خوب کار کردند و به‌قول فوتبالی‌ها با بازی خوب جایشان را محکم کردند و ما را متقاعد کردند که از آن‌ها استفاده کنیم، ما هم با بازی دادن به بازیکنان خوب حقشان را دادیم، رقابت خوبی بین بازیکنان در تیم وجود دارد، همه بچه‌ها می‌دانند اگر کوچک‌ترین لغزشی داشته باشند جای‌شان را به دیگری خواهند داد.

کد خبر 546358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.