پرسپولیس ۲ _ تراکتور یک/چهارمین پیروزی متوالی پرسپولیس در دوئل قرمز ها

تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتور در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که پرسپولیس با نتیجه دو بر یک پیروز میدان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز دوشنبه _۱۳ دی ماه_ تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۷ میزبان تیم فوتبال تراکتور است که این دیدار در نیمه دوم با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس تمام شد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور

ورزشگاه: آزادی

داور: پیام حیدری

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس: حامد لک، سی جلال حسینی (فرشاد فرجی دقیقه ۴۶)، علی نعمتی، مهدی شیری (عبدی دقیقه ۷۰)، علی شجاعی (سعید آقایی دقیقه ۴۶) کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر و وحید امیری.

سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب تیم فوتبال تراکتور: محمدرضا اخباری، محمد مسلمی پور، آرش قادری، عبدالله ناصری، عبدالله حسینی، علی نجفی، شاهین ثاقبی (علی فتحی دقیقه ۷۸)، علی دشتی (قنبری دقیقه ۷۴)، ابوالفضل رزاق‌پور (قادری دقیقه ۷۱)، سامان نریمان جهان (رضا دهقانی دقیقه ۷۴)و پیمان بابایی.

سرمربی: سولدو

کارت زرد:

پرسپولیس: علی شجاعی (دقیقه ۱۲)، حامد لک (دقیقه ۸۰)، فرشاد فرجی (دقیقه ۸۶)

تراکتور: عبدالله حسینی (دقیقه ۳۴)، علی نجفی (دقیقه ۵۸)، قادری (دقیقه ۶۳)، کاظم محمودی (دقیقه ۶۳)، بهزاد سلامی (دقیقه ۸۲)

کارت قرمز:

گل‌ها:

پرسپولیس: عیسی آل کثیر (دقیقه ۱۰)، سیامک نعمتی (دقیقه ۵۵)

تراکتور: پیمان بابایی (دقیقه ۲۵)

شرح بازی: محمدرضا اخباری دروازه‌بان باتجربه تراکتور بعد از چند هفته مصدومیت به میادین بازگشته و امروز درون دروازه تیم خود قرار دارد. دو تیم در دقایق نخستین بازی موقعیت سازی کردند و پرسپولیس در دقیقه ۱۰ توسط عیسی آل کثیر به گل زودهنگامی رسید. تی تی ها روی همکاری سامان نریمان جهان و بابایی در دقیقه ۲۵ به گل تساوی رسیدند. دوتیم بازی خوبی ارائه دادند، دو دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفته شد که در نهایت بازی در این نیمه با تساوی یک بر یک تمام شد.

نیمه دوم: پرسپولیس در شروع نیمه دوم دو تعویض داشت، این تیم بازی هجومی تری ارائه می‌دهد و در دقیقه ۵۵ توسط نعمتی به گل رسیدند. پیام حیدری روی خطای قادری در محوطه جریمه تراکتور، پنالتی برای پرسپولیس اعلام کرد که ترابی پشت توپ ایستاد ولی نتوانست دروازه اخباری را باز کند و گل سوم تیمش را به ثمر برساند. پرسپولیس بازی مالکانه انجام می‌دهد، بازی تا دقیقه ۷۶ با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس پیش می‌رود. تراکتوری‌ها برای رسیدن به دروازه پرسپولیس تلاش می‌کنند. داور چهار دقیقه وقت اضافه اعلام کرد، پیام حیدری بازیکنان دوتیم را به آرامش دعوت می‌کند و در نهایت این دیدار با پیروزی دو بر کی پرسپولیس به اتمام رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۶: بازیکن پرسپولیس ارسالی روی دروازه تراکتور انجام داد و دیگر بازیکن این تیم ضربه آرامی به سمت راست دروازه اخباری زد که این دروازه‌بان اجازه نداد پرسپولیس‌ها به گل برسند.

دقیقه ۶: پیمان بابایی از اشتباه مدافع پرسپولیس استفاده کرد از سمت راست حرکتی به سمت دروازه تیم حریف انجام داد که شوت این بازیکن به سینه حامل لک برخورد کرد.

دقیقه ۱۶: حامد لک ضربه بازیکن تراکتور را در زاویه بسته دفع کرد.

دقیقه ۴۱: رزاق پور از روی ضربه آزاد شوتی به سمت دروازه پرسپولیس زد که حامد لک توپ را از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

دقیقه ۴۶: بازیکن پرسپولیس ارسالی روی دروازه تراکتور انجام داد که ضربه سر وحید امیری با اختلاف کم از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

دقیقه ۶۳: قادری در محوطه جریمه تراکتور با مهدی ترابی برخوردی داشت که پیام حیدری اعلام پنالتی کرد، خود ترابی پشت توپ ایستاد و ولی به زیر توپ ضربه زد و توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲: سرلک در موقعیت تک به تک با اخباری قرار گرفت ولی این دروازه‌بان ضربه او را گرفت.

دقیقه ۸۸: ارسال رضا دهقان با اختلاف کم از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

شرح گل:

دقیقه ۱۰: بازیکن پرسپولیس پاس در عمق خوبی به عیسی آل کثیر داد که این بازیکن از موقعیت به وجود آمده استفاده کرد و توپ خود را در بین چند مدافع تراکتور به گل تبدیل کرد.

دقیقه ۲۵: نریمان جهان پاسی در محوطه جریمه پرسپولیس به پیمان بابایی داد که این بازیکن هم بدون توقف شوت خود را به سمت دروازه تیم حریف زد و گل تساوی بازی به ثمر رسید.

دقیقه ۵۵: بازیکن پرسپولیس توپی از سمت چپ برای سیامک نعمتی فرستاد که این بازیکن هم در محوطه جریمه تراکتور شوتی به سمت دروازه اخباری زد و گل دوم این تیم ثبت شد.

کد خبر 546332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.