جشنواره کارت زرد در اراک!

اگرچه در بازی استقلال و آلومینیوم گل‌های زیادی به ثمر نرسید، اما جشنواره کارت زرد بر پا شد!

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال تهران و آلومینیوم اراک در چارچوب مهم‌ترین دیدار هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس در ورزشگاه خانگی آلومینیوم به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

دو تیم تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته قبل تنها تیم‌های بدون شکست لیگ بودند، اما شکست شاگردان خطیبی در آبادان، حالا فقط تیم فرهاد مجیدی در لیگ بیست و یکم باختی را در کارنامه خود ثبت نکرده است.

در نهایت شاگردان مجیدی موفق شدند با تک گل کوین یامگا از روی نقطه پنالتی از سد آلومینیوم عبور کنند و مدعی اصلی قهرمانی نیم فصل لیگ باقی بمانند، اما نکته جالب توجه در این مسابقه، تعداد کارت‌های زردی بود که از جیب داور خارج شد.

اشکان خورشیدی که قضاوت این بازی را بر عهده داشت، ۹ بار از کارت زرد خود استفاده کرد که در نوع خود جالب توجه بود؛ حسین پورحمیدی در دقیقه ۱۵، اسماعیل شریفات در دقیقه ۶۷ و وحید محمدزاده در دقیقه ۷۰ بازیکنان آلومینیوم بودند که از داور کارت دریافت کردند.

زبیر نیک نفس در دقیقه ۲۸، محمد دانشگر در دقیقه ۳۳، امیرحسین حسین زاده در دقیقه ۵۸، سیدحسین حسینی در دقیقه ۶۲، رودی ژستد در دقیقه ۷۰ و عارف آقاسی در دقیقه ۷۶ نیز بازیکنان تیم استقلال بودند که با کارت زرد جریمه شدند.

همچنین دو نفر از اعضای کادر فنی تیم‌ها نیز کارت زرد دریافت کردند تا در مجموع اشکان خورشیدی ۱۱ بار از کارت زرد خود در این مسابقه استفاده کرده باشد.

کد خبر 546329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.