زینب سلیمانی: تاثیر کلام و نفوذ حاج قاسم خاموش نمی‌شود

دختر شهید سردار سلیمانی با بیان اینکه حاج قاسم هیچ تعلق دنیایی جز مردم ایران نداشت، گفت: دشمن فکر می‌کرد اگر حاج قاسم را به شهادت برساند، تاثیر کلام و نفوذ حاج قاسم خاموش می‌شود ولی با دیدن این حضور مردم می‌فهمد که چه غلطی کرده است.

به گزارش ایمنا، زینب سلیمانی دختر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی روز دوشنبه در اجتماع بزرگ مردم تهران در فراغ حاج قاسم در مصلی بزرگ امام خمینی (ره)، گفت: دو سال است که حاج قاسم سلیمانی از میان ما عروج کرده است. اما روح پر فتوح او در جای جای کشور عزیزمان ایران حس می‌شود و کنار یک یک شما مردم ایران است.

دختر شهید سردار سلیمانی افزود: حاج قاسم هیچ تعلق دنیایی نداشت و تنها تعلق دنیایی حاج قاسم مردم ایران بود. حاج قاسم از این دنیا هیچ چیز نمی‌خواست، بلکه سبک پرواز کرد و همیشه بزرگترین دغدغه زندگی‌اش این بود که مردم ایران با آرامش و با عزت زندگی کند.

زینب سلیمانی تاکید کرد: آن دشمنی که فکر می‌کرد اگر حاج قاسم را به شهادت برساند، تاثیر کلام و نفوذ او خاموش می‌شود، امروز با دیدن این حضور مردم می‌فهمد چه غلطی کرده است.

وی افزود: حاج قاسم کنار مردم ایران هنوز حاضر و ناظر است. حاج قاسم خودش و زندگی‌اش را فدای مردم ایران کرد و این می‌شود جواب مردم ایران که با این شکوه در مراسم او حاضر می‌شوند.

دختر شهید سردار سلیمانی با تشکر از همه مردم که امروز در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) گرد هم آمدند، گفت: می‌دانیم که در این مسیر که خداوند متعال برای ما قرار داده است، تنها نیستیم و من امروز اینجا هستم که در جمع شما عزیزان به نمایندگی از خانواده حاج قاسم از همه شما بزرگواران تشکر کنم. چرا که حقیقت سالگردها و مناسبت‌های حاج قاسم متعلق به شماست.

زینب سلیمانی ادامه داد: شما مردم هستید که سالگردها و مراسم‌های حاج قاسم را برگزار می‌کنید و هیچکس نمی‌تواند عشق حاج قاسم را در دل مردم ایران سرد کند و از بین ببرد.

وی تاکید کرد: هر دروغی که دشمنان بگویند و هر توطئه‌ای که انجام دهند، باز مردم ایران سرباز خود را می‌شناسند. چرا که حاج قاسم حرف نزد، بلکه عمل کرد و ما امروز شاهد دستاوردهای او هستیم.

دختر شهید سردار قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: امروز در اینجا از همه شما ملت عزیز و شهید پرور ایران تشکر می‌کنم و از طرف خانواده حاج قاسم دست بوس یکایک شما هستم که حاج قاسم هر چه دارد از لطف خدا و محبت ملت ایران است.

منبع: ایرنا

کد خبر 546322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.