افزایش ایمنی سطح منطقه ۷ با احداث ایستگاه آتش‌نشانی

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: با توجه به تراکم ساخت و ساز در قسمت شمال منطقه هفت و نیاز به تأمین ایمنی منطقه، معابر و ساختمان‌ها احداث ایستگاه آتش نشانی در جنوب میدان حج در دستور کار است.

علی اصغر شاطوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به وجود مجتمع‌ها و ساختمان‌های بلند مرتبه در میدان حج منطقه هفت احداث ایستگاه آتش‌نشانی سطح ایمنی منطقه را افزایش خواهد داد.

وی با بیان اینکه هزینه این پروژه بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال تخمین زده شده است، تصریح کرد: با توجه به تراکم ساخت و ساز در قسمت شمال منطقه هفت و نیاز به تأمین ایمنی منطقه، معابر و ساختمان‌ها با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان آتش نشانی ایستگاهی در زمینی به مساحت دو هزار و ۱۵۰ متر مربع در جنوب میدان حج در حال احداث است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به مشخصات فنی این ایستگاه خاطرنشان کرد: احداث آشیانه جهت استقرار ماشین‌ها و تجهیزات به مساحت ۴۲۰ مترمربع، زیرزمین به مساحت ۴۱۰ مترمربع، طبقه همکف با کاربری اداری به مساحت ۳۶۰ متر، اتاقک نگهبانی به مساحت ۳۰ متر مربع و طبقه اول با کاربری اداری و استراحت پرسنل به مساحت ۳۸۰ متر مربع در دستور کار است.

کد خبر 546261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.