شهردار: فضاهای ورزشی و تفریحی در حاشیه سنندج احداث می‌شود

شهردار سنندج با اشاره به احداث فضاهای ورزشی و تفریحی در مناطق حاشیه‌ای و نواحی منفصل شهری گفت: در این راستا اقدامات لازم برای شناسایی اراضی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، سید انور رشیدی در جلسه‌ای که به منظور شناسایی اراضی منفصل شهری و مناطق حاشیه سنندج برگزار شد، اظهار کرد: یکی از عمده‌ترین مشکلاتی که شهرداری برای احداث فضای سبز و اماکن تفریحی ورزشی با آن مواجه بوده، کمبود زمین است.

وی با بیان اینکه بسیاری از زمین‌هایی که در سطح شهر وجود دارد یا جز اراضی ملی بوده و یا در تملک دستگاه‌های دولتی است، افزود: نبود فضای سبز و اماکن تفریحی و ورزشی در نواحی منفصل شهری و مناطق حاشیه‌ای شهر از نیازها و مطالبات ساکنان این نواحی از شهرداری است.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: شهرداری به عنوان نهادی مردمی، در هر نقطه‌ای از سطح شهر که دستگاه‌های دولتی اراضی در اختیار دارند و حاضر به واگذاری باشند آمادگی دارد نسبت به احداث فضاهای سبز و احداث اماکن ورزشی و تفریحی اقدام کند.

رشیدی با بیان اینکه اولویت ما در این زمینه تعامل با دستگاه‌های دولتی است و امیدواریم که این تعامل و همکاری دوسویه باشد، تصریح کرد: برای احداث مکان‌های تفریحی، ورزشی و پارک‌های بزرگ در نواحی منفصل شهری ابتدا لکه‌هایی با کاربری فضای سبز شناسایی و پس از رفع مشکل مالکیت، برنامه‌ریزی لازم در راستای احداث مکان‌های تفریحی و ورزشی انجام می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: دستگاه‌هایی نظیر راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، منابع‌طبیعی و اوقاف با رفع مشکل مالکیت زمین در مناطق حاشیه‌ای و نواحی منفصل شهری سطح شهر، شهرداری را در راستای احداث بوستان‌های بزرگ تفریحی و ورزشی یاری دهند.

منبع: ایرنا

کد خبر 546246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.