سردار سلیمانی نگاه خوبی به مسائل فرهنگی و اجتماعی داشت

عضو شورای اسلامی شهر کاشان با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی نگاه خوبی به حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی داشت، گفت: هنرمندانی که آثار خود را در راستای شناخت ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی رقم بزنند، مورد حمایت پارلمان شهری قرار می‌گیرند.

حسین حیدریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا (س) و گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: ۱۳ دی ماه ۹۸ گوهر نابی را طی عملیاتی که آمریکا در خاک عراق رقم زد، از دست دادیم، سرداری گران‌بهایی که ابعاد شخصیتی او هنوز برای ما کاملاً تبیین نشده و ناشناخته است.

وی، شخصیت شهید سلیمانی را جامع‌الاطراف دانست و افزود: هرگز نمی‌توانم و به خود اجازه سخن گفتن در مورد این شهید والامقام را نمی‌دهم و سعی بر استناد به بیانات مقام معظم رهبری در مورد آن شهید می‌کنم.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان گفت: آنچه که این سپهبد شهید را متمایز از سایر شهدا کرد، ابعاد شخصیتی وی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و دیپلماسی منطقه‌ای بود که باید بیشتر به آن پرداخته و در کارگروه‌های مطالعاتی و فرهنگی در مورد آن بررسی و پژوهش‌های لازم شود.

وی خلوص نیت همراه با معنویت را از ویژگی‌های منحصر بفرد شهید والا مقام قاسم سلیمانی دانست و تاکید کرد: جلوه‌های این ویژگی‌های بارز را می‌توان در دوران دفاع مقدس، بحران‌هایی مانند سیل، فرماندهی سپاه قدس و … مشاهده کرد.

حیدریان اضافه کرد: شهید سلیمانی اهل خط کشی افراد در قالب‌های خوب و بد، زشت و زیبا، چپ و راست نبود و همه جا برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، عرصه‌های سازندگی و آبادانی حضور داشت و زمینه حضور دیگران را نیز فراهم می‌کرد و شاید بزرگترین جفا به مکتب آن شهید این باشد که بخواهیم این نماد قهرمان ملی را به نفع خودمان مصادره کنیم.

وی افزود: سردار شهید سلیمانی نگاه خوبی به حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی داشت و همین موضوع باعث شد که مردم شایسته‌ترین تشیع را از پیکر مطهر ایشان انجام دهند.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان خاطر نشان کرد: می‌توان حاج قاسم سلیمانی را تفسیر سوره «عصر» در قرآن کریم دانست و از همه دوستداران ایشان استدعا کرد به مطالعه بیانات مقام معظم رهبری در مورد ابعاد شخصیتی این شهید والامقام بپردازند.

وی، حمایت از پرداختن به هر گونه آثار هنرمندان که در راستای شناخت بهتر ابعاد شخصیتی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را رقم بزند وظیفه پارلمان شهری دانست و اعلام آمادگی کرد هر اثر در این مورد مشمول حمایت مادی و معنوی قرار می‌گیرد.

کد خبر 546210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.