نزدیک شدن طرح «یک چالش یک راه حل» در مسیر تکامل

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: هدف اصلی طرح «یک چالش، یک راه حل» شناسایی مشکلات عمده و اساسی حوزه معماری و شهرسازی است که اکنون در مسیر رشد و تکامل قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر شربیانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«هفتمین جلسه طرح یک چالش یک راه حل در شهرداری منطقه پنج تهران انجام شد. یک چالش و یک راه حل پس از هفت جلسه گفت و گوی کارشناسی با صاحب نظران این حوزه به پیدا کردن مسیر اصلی خودش نزدیک تر شده است و این اتفاق ما را به سمت خروجی ملموس این نشست‌ها نزدیک تر می‌کند.

مشکلات عمده و اساسی حوزه معماری و شهرسازی تا حدود زیادی مشخص شده، این مشکلات محور موضوعات جلسات داخلی ما با مهندس چمران می‌باشد، و خروجی این جلسات طرح‌ها و لوایحی است که دقیقاً مبتنی بر نظر کارشناسی و ساعت‌ها گفت‌وگو با کارشناسان و مدیران بوده است.

این روند هدف اصلی طرح یک چالش یک راه حل بود که اکنون در مسیر رشد و تکامل قرار دارد."یک چالش یک راه حل" همان جلساتی است که خستگی و بلندی جلسات برای ما معنا ندارد چون درد کارشناسان و مشکلات مردم مطرح می‌شود.

خدا قوت می‌گویم به تک تک اعضای تیم حرفه‌ای که حقیر را در این مسیر همیاری می‌کنند و مسئولان و مدیران روابط عمومی مناطق که برای هرچه بهتر انجام شدن این جلسات تلاش می‌کنند. جهاد ادامه دارد.»

نزدیک شدن طرح «یک چالش یک راه حل» در مسیر تکامل

کد خبر 546177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.