اولین مانیتور 4k جهان با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز معرفی شد

شرکت سامسونگ اولین مانیتور 4K جهان با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز به نام Odyssey Neo G8 را در کنار دو نمایشگر جدید S8 و M8 معرفی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ سه مدل جدید از مجموعه مانیتورهای خود را برای سال ۲۰۲۲ معرفی کرد؛ این نمایشگرها قرار است بین روزهای پنجم تا هفتم ژانویه در نمایشگاه CES 2022 لاس وگاس به صور رسمی رونمایی شود. اولین مانیتور جدید شرکت سامسونگ Odyssey Neo G8 نام دارد که از نمایشگر ۳۲ اینچی با وضوح 4k، نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز، انحنای 1000R و نور پس زمینه کوانتوم مینی LED بهره می‌برد.

مانیتور Odyssey Neo G8 دارای دو درگاه HDMI 2.1 و یک درگاه اتصال DisplayPort 1.4 است؛ کاربران با استفاده از قابلیت CoreSync می‌توانند نور RGB را در بخش پشتی مانیتور تنظیبم کنند تا با محتویات روی نمایشگر مطابقت داشته باشد. این محصول با استفاده از فناوری کوانتوم ماتریکس و کوانتوم HDR 2000 سامسونگ، می‌تواند حین پخش محتوای HDR به حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت برسد.

دومین مانیتور جدید سامسونگ که M8 نام دارد به وب کم داخلی مجهز شده است که با اپلیکیشن Duo گوگل سازگار است و کاربران می‌توانند برای برقراری تماس ویدئویی و ویدئوکنفرانس‌ها از آن بهره ببرند. صفحه نمایش این مانیتور ۳۲ اینچ است و از وضوح UHD پشتیبانی می‌کند.

دیگر مانیتور جدید سامسونگ S8 نام دارد که در دو اندازه ۲۷ و ۳۲ اینچی با وضوح تصویر UHD در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این محصول از رابط USB-C بهره می‌برد، بنابراین می‌توان آن را به لپ تاپ‌هایی که از این ورودی پشتیبانی می‌کنند متصل کرد. مانیتورهای ذکر شده در نیمه اول سال جاری وارد بازار خواهند شد.

کد خبر 546148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.