بازنگری در طرح تفصیلی شهر گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: طرح تفصیلی شهر گلپایگان با چشم انداز سال ۱۴۱۰ به منظور تسهیل در رفع مشکلات شهروندان در حال بازنگری است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بازنگری طرح تفصیلی از برنامه‌های مهم شهرداری گلپایگان است و برای تسریع در تصویب آن در تلاش هستیم.

وی افزود: این طرح به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌های مدیریت شهری است که توسط مهندسان مشاور ذی‌صلاح تهیه و با تلاش مستمر متخصصان و کارشناسان شهرداری و با همکاری مشترک اداره کل راه و شهرسازی استان با برگزاری جلسات متعدد در حال تدوین است.

شهردار گلپایگان گفت: طرح تفصیلی جدید شهر گلپایگان بر مبنای چشم‌انداز سال ۱۴۱۰ است که با توجه به نیازهای شهر و شهروندان تدوین شده و احصای نیازهای خدماتی شهروندان از جمله پارک، فضای سبز و خدماتی، و رفاه عمومی توسط مدیریت شهری را امکان پذیر خواهد کرد.

شکرزاده افزود: در این طرح با دیدگاه توسعه متوازن در شهر مناطقی که در طرح جامع سال ۱۳۹۷ به محدوده قانونی شهر الحاق شده مورد توجه قرار گرفته و تأمین نیازهای خدماتی مربوطه بر مبنای سرانه‌های مصوب در سطح این محلات پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به نگاه ویژه شهرداری به مناطق کمتر توسعه یافته شهر گلپایگان، گفت: مجموعه مدیریت شهری عزم جدی در توسعه متوازن شهر دارد و این نگاه در تمامی برنامه‌های تدوین شده ملاک عمل خواهد بود.

کد خبر 546144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.