پرسپولیس - تراکتور/ به دنبال پایان خوش در نیم فصل

پرسپولیس و تراکتور از ساعت ۱۷ امروز (دوشنبه) به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس از ساعت ۱۷ امروز دوشنبه - ۱۳ دی ماه - در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تراکتور خواهد بود. دیداری اگر چه از نگاه جدول چندان حساس به نظر نمی‌رسد اما تاریخچه پرماجرا آن نوید مصافی حساس را می‌دهد. شاگردان گل محمدی پس از کسب سه امتیاز ارزشمند مقابل سپاهان، حالا به دنبال قهرمانی در پایان نیم فصل هستند. آن سوی میدان نیز آمدن سولدو کروات به جمع سرخ‌های تبریزی دوای درد این تیم بحران زده نبوده و روزهای سیاه تراکتور ادامه دارد.

به دنبال پایان خوش در نیم فصل

۲۵ امتیازی که پرسپولیس تا اینجا فصل کسب کرده هر چند نمره قبولی به یحیی و شاگردانش داده اما استقلال آماده و سرحال این روزها سه امتیاز بالاتر از آن‌ها به صدر تکیه زده است. این در شرایطی است که تنها سه مسابقه تا پایان نیم فصل نخست رقابت‌ها باقی مانده و سرخ‌ها دیدارهای آسان‌تری نسبت به استقلال و سپاهان دارند. سرخ‌ها چهارشنبه هفته قبلی هم دست به کار بزرگی زدند و یکی از رقبا مستقیم خود در راه قهرمانی یعنی سپاهان نویدکیا را کنار زدند تا مسیرشان برای قهرمانی پیاپی ششم هموارتر شود.

پرسپولیس - تراکتور/ به دنبال پایان خوش در نیم فصل

البته سرخ‌پوشان پایتخت به بازگشت حکم انضباطی علیه گل گهر هستند تا با اعمال نتایجی که این تیم سیرجانی برابر سپاهان و استقلال درون مستطیل سبز به دست آورده، آن‌ها یکه تاز لیگ بیست و یکم باشند. آن‌ها اگر چه هیچیک از طرفین این پرونده جنجال‌برانگیز نیستند اما شاید این هفته‌ها پیگیرتر از گل گهر موضوع را دنبال کرده و دل به رأی کمیته استیناف در روزهای آینده بسته‌اند.

سولدو در انتظار سرنوشت آشنا مربیان تراکتور؟

تی‌تی‌های تبریزی از ابتدای فصل با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند. زنوزی عملاً چتر حمایتی خود از تیم تحت مالکیتش را برداشته و آن را انبوهی از بدهی، آماده واگذاری کرده است. آن‌ها پیش از آغاز لیگ از کمالوند به فیروز کریمی رسیدند و در نهایت پس از چند هفته، باز هم سکان هدایت را به یک خارجی سپردند.

پرسپولیس - تراکتور/ به دنبال پایان خوش در نیم فصل

سولدو کروات ولی این روزها شرایط خوبی در تبریز ندارد. او در ۹ مسابقه‌ای که روی نیمکت تراکتور نشسته، ۴ بازی طعم شکست را چشیده که ۲ شکست آن مربوط به دو هفته اخیر است. معلوم نیست آیا سولدو هم به سرنوشت مربیان چند هفته‌ای تراکتور دچار شود یا خیر ولی آنچه واضح است او روز سختی را به همراه شاگردانش در آزادی خواهد داشت.

مشکلات پیش راه انتقال مالکیت تراکتور

هواداران تراکتور هم که از نتایج و شرایط تیم‌شان که با بریز و بپاش‌ها و خریدهای کهکشانی فصل‌های قبل، خواب‌های بزرگی برای تیم خودشان دیده بودند، روز گذشته با تجمع خواستار تغییر مالکیت این باشگاه از محمد رضا زنوزی به شخص یا ارگانی دیگر شدند. مشکل بزرگ سر راه این انتقال، بدهی سنگینی است که خرج‌تراشی‌های بدون پشتوانه زنوزی برای باشگاه به همراه داشته است.

هیئت فوتبال آذربایجان شرقی این بدهی را چیزی نزدیک به ۳۸۰ میلیارد اعلام کرده که شاید کمتر خریداری را نگران نکرده و مشتاق به خرید این باشگاه کند. در واقع شرایط به گونه‌ای رقم خورده که بعید است بتوان انتظار مالک خصوصی جدیدی را برای تراکتور کشید و احتمالاً نهادی دولتی این باشگاه‌ها را هم در آغوش مالکیتی خود بگیرد.

کد خبر 546142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.