مجیدی: تیم استقلال حق اعتراض به داوری را ندارد

سرمربی تیم استقلال گفت: در چهار بازی آخیر هیچ اعتراضی به داوری نداشتیم و به داور چهارم گفتم اگر کسی در کادر من به داوری کوچک‌ترین اعتراضی کرد، وی را اخراج کن. باشگاه بزرگی همچون استقلال برای بازیکنان جوان مثل ویترین است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و آلومینیوم اراک، اظهار کرد: در این فصل بازی تیم‌های خیلی به هم نزدیک است و بازی سختی فردا در انتظار ماست. در طول هفته با بازیکنانمان صحبت کرده‌ام و خودمان را برای یک بازی خوب آماده کرده‌ایم. تیم آلومینیوم، تیم خوبی است به خطیبی تبریک میگویم تیم جوان و خوبی را برای این فصل آماده کرده است. بازی سختی است امیدوارم هواداران هردو تیم فردا بازی زیبایی را شاهد باشند.

وی با اشاره به شرایط متفاوت و بهتر تیم استقلال نسبت به سال‌های گذشته و نگاه استقلال به قهرمانی، گفت: بازیکنان بیشترین سهم در شرایط مساعد تیم را دارند همچنین مدیریت باشگاه بسیار کمک کردند تا تیم در یک شرایط خوب به کارش ادامه دهد. به هواداران استقلال قول می‌دهم من و همه بازیکنان تمام در این فصل تمام تلاش خود را برای تیم استقلال انجام دهیم.

مجیدی در خصوص داوری بازی‌های استقلال و اعتراض به داوری، تصریح کرد: من و کادرم بعد از بازی پرسپولیس و از بازی سپاهان، کوچک‌ترین اعتراضی به داوری نکردیم و اجازه دادیم با توجه به امکانات ضعیف داوری، کادر داوری کارش را انجام دهد و به داور چهارم گفتم اگر کسی در کادر من به داوری کوچک‌ترین اعتراضی کرد، وی را اخراج کن. کوچک‌ترین اعتراضی به داوریم نداشتیم. فکر می‌کنم اگر داور در یک فضای آرام بهتر بتواند تصمیم بگیرد. نمی‌خواهم به گذشته برگردم. داورهای خوبی داریم امیدوارم هفته به هفته روند داوری بهتر شود. من و کادرم و هیچکدام از بازیکنان حق نداریم به داوری اعتراض کنیم و امیدوارم دیگر تیم‌ها نیز این کار را انجام دهند. اگر چهار بازی آخر ما را نگاه کنید تیم ما هیچ حرفی حتی با داور چهارم نزده است.

وی در خصوص یک دستی تیم استقلال در این فصل و بازی دادن به بازیکنان جوان‌تر تیم، تصریح کرد: همه جای دنیا این کار را می‌کنند بالاخره بازیکنان جوان باید بازی کنند. باشگاه بزرگی همچون استقلال مثل ویترین است که بازیکنان جوان باید خود را در آن نشان دهند تا به تیم‌های بهتر بروند. باشگاه منچسترسیتی بودجه ندارد و به بازیکنان ۲۱ یا ۱۹ ساله بازی می‌دهد. من دوست دارم جوانان در تیمم بازی کنند و علاقه زیادی دارم که تیم را بازیکنان جوان تشکیل دهند. هرچه از لیگ بگذرد جوانان بهتر خودشان را نمایش می‌دهند، آینده برای آنهاست. من اعتقاد زیادی به بازیکنان جوان تیم دارم.

مجیدی در خصوص وضعیت تیم آلومینیوم اراک، اظهار کرد: چندین بازی این تیم را دیده‌ام. آلومینیوم نظم خوبی دارد و بیشترین سهم را خطیبی با نظم دادن به این تیم دارد. بازیکنان مشهوری ندارند اما تیم یک دستی است. یک دست بودن تیم به آلومینیوم کمک کرده است و توانسته نتایج خوبی بگیرد. فردا بازی سختی داریم.

وی در پایان افزود: امروز مظاهری با ما تمرین کرد.

کد خبر 546120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.