نویدکیا: برای ما بازی راحت وجود ندارد/ شهریار را به هیچ تیمی نمی‌دهم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فوتبال زیبایی انجام می‌دهیم اما دلم نمی‌خواهد بگویم که چون زیبا بازی می‌کنیم نتیجه مهم نیست چون توجیح است و دست آخر نتیجه مهم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شهرخودرو مشهد اظهار کرد: ما باید این واقعیت را قبول کنیم که ۳ شکست متوالی داشته‌ایم و یک مقدار از آن شرایط ایده‌آل خود خارج شده‌ایم. باید بگویم که بازی با تیم شهرخودرو بازی بسیار مهمی برای ما به شمار می‌رود ضمن اینکه باید بگویم اینکه شهرخودرو تیم آخر جدول است برای ما آنچنان مهم نیست. برای ما مهم این است که با یک تیم خوب و مطمئناً با انگیزه بازی داریم چون طبیعی است که آنها می‌خواهند امتیاز خوبی بگیرند، ما هم به خاطر اینکه خودمان را از این شرایط خارج کنیم نیاز داریم که ۳ امتیاز را کسب کنیم.

وی ادامه داد: در مورد شهرخودرو باید بگویم که واقعاً برای ما قابل احترام هستند و یک واقعیت که امسال برای من وجود داشته این است که ما دیگر چیزی به نام بازی راحت نداریم و همه بازی‌ها مخصوصاً برای ما سخت است چون همه تیم‌ها دوست دارند از ما امتیاز بگیرند. امیدوارم که فردا بتوانیم بازی خیلی خوبی ارائه کنیم. می‌دانم که بازیکنانم انگیزه فراوانی دارند اما باید با واقعیت‌ها به جلو رفت، گاهی اوقات انگیزه بیش از حد ممکن است تیم را اذیت کند، امیدوارم که بازیکنانم بتوانند فردا منطقی‌تر فکر کنم و احساساتی بازی نکنند تا با منطقشان بتوانیم بازی خوبی ارائه کنیم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که مشکل اصلی سپاهان در این فصل چه بوده است بیان کرد: حرفم شاید به نظر غیر منطقی بیاید آن هم به این دلیل که می‌خواهم بگویم کمی بیش از حد بدشانسی آوردیم ولی دلم نمی‌خواهد این موضوعات را توجیه کنم. واقعیت این است که در آمارهایی که هر هفته آن را چک و آنالیز می‌کنیم یکی از بهترین تیم‌های ایران هستیم و در همه آیتم‌ها تیم اول هستیم ولی متأسفانه خیلی از موقعیت‌هایمان را هدر داده‌ایم و به مشکل خورده‌ایم. در فوتبال امروز نتیجه است که مهم است و هرچقدر هم که من در اینجا بگویم تیمم بیشترین موقعیت را در لیگ می‌سازند و کمترین موقعیت را متحمل می‌شود یا اینکه از نظر دوندگی از همه تیم‌های ایران بهتر است در نهایت توجیه است و اصل موضوع این است که یک تیم باید نتیجه هم بگیرد. در این مورد کمی مشکل داریم ولی قطعاً فکر می‌کنم که بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

نویدکیا در مورد اینکه آیا از گلر خارجی‌اش راضی است یا خیر خاطرنشان کرد: کاملاً راضی هستم. البته شاید به نظر برسد که گلر ما چند گل بد خورده است اما این‌طور نیست و آن چیزی که در فوتبال من از یک دروازه‌بان انتظار داشته‌ام را به بهترین شکل برای تیم انجام داده است. مشکل خاصی ندارد و روی آن گل‌هایی هم که دریافت کرده است مقصر اصلی نبوده است که من بخواهم از او انتقادی کنم.

وی در مورد اینکه آیا در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان برنامه‌ای برای جذب بازیکن دارد تصریح کرد: اگر بخواهم واقع بینانه بگویم تیمم نفرات خوبی دارد و چندان نیاز به بازیکن جدیدی نمی‌بینم اما اگر در کنار کادر فنی حس کنیم نیاز به کسی داریم، آن موقع در موردش صحبت و در نهایت تصمیم می‌گیریم. در حال حاضر فکر نمی‌کنم احتیاج به بازیکن داشته باشم و بیشتر باید روی هماهنگی بازیکنان باید کار کنیم تا بتوانیم از این شرایط خارج شویم. من مطمئنم که اگر یکی دو نتیجه خوب کسب کنیم شرایط تیم خیلی خوب می‌شود.

سرمربی سپاهان در مورد غایبان تیمش برای بازی با شهرخودرو گفت: مهدی‌زاده را به دلیل مصدومیت از تمرینات بازی قبل در اختیار نداریم همچنین رضا میرزایی را نیز همچنان به دلیل مصدومیتی که در بازی با نساجی روی زانویش به وجود آمد در اختیار نداریم.

نویدکیا در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفت شنیده شده شهریار مغانلو در نیم فصل جدا می‌شود با خنده گفت: مسئولیت جدا شدن بازیکنان با من است. اگر کسی سپاهان را دوست نداشته باشد من کسی را اجبار نمی‌کنم که اینجا بماند اما مشخصاً در مورد شهریار قطعاً شهریار را من به هیچ تیمی نمی‌دهم.

وی در مورد اینکه آیا از عملکرد مغانلو راضی است یا خیر بیان کرد: بله من از او راضی هستم. به بازیکنانم می‌گویم که درست است که موقعیت‌هایمان گل نشده است اما از لحاظ نوع فوتبالی که ارائه می‌کنیم من راضی هستم و آن فوتبالی که من دوست دارم را تیمم انجام می‌دهد. فوتبال زیبایی انجام می‌دهیم اما دلم نمی‌خواهد بگویم که چون زیبا بازی می‌کنیم نتیجه مهم نیست چون توجیه است و دست آخر نتیجه مهم است.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت حاج صفی شنیده می‌شود بیان کرد: من با احسان صحبتی نکردم و در این مورد هم چیزی نمی‌دانم.

نویدکیا در پایان در مورد موج نارضایتی که بین برخی هواداران سپاهان به وجود آمده است اظهار داشت: فقط می‌توانم بگویم که به آنها حق می‌دهم. طبیعی است. بالاخره از یک تیمی مثل سپاهان و از من انتظار دارند و به آنها حق می‌دهم. فقط می‌توانم بگویم که من تمام تلاشم را می‌کنم که یک تیم فوق العاده خوب داشته باشیم، اینکه در این مسیر تا چه حد می‌توانم موفق باشم و این تیم را به کجا می‌رسانم واقعاً نمی‌توانم از حالا در موردش صحبت کنم. این را هم می‌دانم که اگر به اندازه هواداران سپاهان را دوست نداشته باشم، کمتر هم نیست، من همه عمرم را در این تیم بوده‌ام و مطمئناً اندازه همان هواداران دغدغه این تیم را دارم و هر کاری از دستم بر بیاید برای این تیم انجام می‌دهم.

کد خبر 546101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.