وظیفه‌ام به ثبات رساندن تراکتور است / در این برهه بازیکن خوب پیدا نمی‌شود

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد اما ما برای گرفتن امتیاز مقابل پرسپولیس حاضر می‌شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زوونیمیر سولدو در نشست خبری قبل از مصاف تراکتورسازی برابر پرسپولیس اظهار کرد: در جدول کاملاً مشخص است که پرسپولیس مدعی قهرمانی به‌شمار می‌رود. تیم ما نتایج خوبی نگرفته و تلاش می‌کنیم بهتر روز به روز بشویم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما هم می‌خواهیم فردا بازی بهتری ارائه دهیم و از پرسپولیس امتیاز بگیریم.

وی درباره وضعیت اخباری گلر اول تی‌تی‌ها افزود: او با ما تمرین کرده و شرایطش بد نیست، باید با او صحبت کنم اگر آمادگی داشته باشد فردا برای ما درون دروازه می‌ایستد. به‌غیر از اخباری یکی دو بازیکن تیم‌مان مصدوم هستند و باید تا فردا منتظر باشیم تا ببینیم به بازی می‌رسند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص اینکه باشگاه به او اولتیماتومی داده است یا خیر خاطرنشان کرد: زمانی که من به تبریز آمدم و وضعیت تراکتور را دیدم اعلام کردم این تیم شرایط سختی دارد چرا که بازیکنان خوبی از تیم جدا شدند، مدیران تراکتور نیز از من خواستند تیم را به ثبات برسانم.

سولدو ادامه داد: به کادر مدیریتی گفته بودم فصل سختی در انتظار تراکتور است. مشکل دیگر ما این است که بازیکنان مصدوم زیادی داریم و باید هر چهار روز یک بار بازی کنیم و این مشکلات هم کار ما را بسیار سخت کرده است.

سرمربی تراکتور درباره نقل‌وانتقالات این تیم تبریزی تصریح کرد: همه می‌دانید این زمان از فصل بازیکن خوب به‌سختی پیدا می‌شود و این دسته از بازیکنان در خدمت تیم‌شان هستند. همین موضوع هم درباره بازیکنان خارجی صدق می‌کند.

کد خبر 546099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.