سه امتیاز هر بازی قدمی برای قهرمانی است/دلیل تاخیر کمیته‌استیناف را نمی‌دانم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: هر بازی و سه امتیاز آن، یک قدمی برای رسیدن به قهرمانی‌مان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل تراکتور اظهار کرد: در همه بازی‌هایی که باید انجام بدهیم، تیم ما برای گرفتن سه امتیاز به میدان می‌رود و گرفتن امتیاز کامل همیشه هدف اصلی ما بوده، برای مربیان، بازیکنان و همچنین هواداران تراکتور احترام زیادی قائلیم، اما در این دیدار نیز هدف ما کسب سه امتیاز است.

وی در خصوص سه امتیاز مهم این دیدار افزود: هر بازی و سه امتیازی که در پیش است، قدمی برای رسیدن به قهرمانی لیگ‌برتر است و قطعاً فردا با انگیزه‌ای بالا و آمادگی خوب که در تیم‌مان وجود دارد، وارد میدان می‌شویم. روند ما در هفته‌های اخیر، روند خوبی بوده، روند تیمی‌مان نسبت به شروع فصل بهتر شده و می‌خواهیم بازی خوبی ارائه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با توجه به مصدومیت امید عالیشاه آیا از مهدی ترابی استفاده خواهد کرد، گفت: روال کار این است که قبل از بازی زیاد درباره ترکیب تیم‌مان صحبت نکنیم و در بازی همه‌چیز مشخص می‌شود.

گلمحمدی درخصوص حواشی ایجاد شده برای پنالتی‌زن نخست پرسپولیس و دیدار با ذوب‌آهن اظهار کرد: پنالتی‌زن تیم ما مشخص است و تا زمانی که مهدی ترابی در زمین باشد، پنالتی‌زن اول تیم خواهد بود. عیسی هم بازیکنی است که دوست دارد گل بزند، به تیم کمک کند و زحمت زیادی هم برای رسیدن به گلزنی می‌کشد، او در آن صحنه هم دوست داشت یکی از گلزن‌ها باشد و روند گلزنی‌اش را بهتر کند.

وی درباره اینکه آیا بازیکن تاجیکستانی این تیم شرایطی دارد که در لیست هجده‌نفره باشد تصریح کرد: بله، او از بازی قبل در لیست ما بود. این بازیکن می‌تواند در صورت نیاز وارد زمین شود. یکی دیگر از بازیکنان تاجیکستانی ما هم مصدوم شده، اما دیگری در لیست ماست و اگر نیاز شد از او استفاده می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت نقل‌وانتقالاتی این تیم خاطرنشان کرد: مسئله خرید بازیکن در نقل‌وانتقالات و از کشورهای آمریکای‌جنوبی بیشتر گمانه‌زنی بوده و هیچ پیشنهادی از طرف باشگاه و هیچ گزینه‌ای از طرف ما و کادر فنی برای جذب بازیکنی مطرح نبوده است.

گلمحمدی با اشاره به رأی دیدارهای گل‌گهر گفت: دلیل تأخیر رأی کمیته‌استیناف را نمی‌دانم و این شأن لیگ را پایین می‌آورد. هنوز تکلیف جدول لیگ مشخص نیست در حالیکه ما پارسال فقط با اختلاف دو امتیاز قهرمان شدیم. این حق ما و همه تیم‌های لیگ برتر است که بدانند جدول لیگ چگونه است.

وی در پایان در واکنش به خبری مبنی بر اینکه نام علیرضا بیرانوند نیز برای حضور در پرسپولیس مطرح شده است، گفت: اصلاً هیچ پیشنهادی از طرف باشگاه برای جذب بیرانوند نداشتیم. ما یک دروازه‌بان آماده داریم که حامد لک است و همه می‌دانند که چقدر به او اعتماد و اعتقاد داریم. انشاالله در چند روز آینده هم به دنبال تمدید قرارداد با او هستیم و دروازه‌بان اصلی ما حامد لک است. اسامی دیگری هم که در رسانه‌ها یا فضای مجازی مطرح می‌شود، درست نیست.

کد خبر 546093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.