به خاطر اشتباهات داوری هفت امتیاز از دست دادیم

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: شاید به گل نرسیده ایم ولی همیشه بازی خوبی ارائه دادیم. اشتباهات داوری هفت امتیاز از ما گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی کلانتری در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن اظهار کرد: خوشحالم که در اصفهان حضور داریم؛ امیدوارم حضور ما در این شهر باعث ارتباط بیشتر شیراز و اصفهان شود. در دیدار با ذوب آهن هر دو تیم شرایط نسبتاً مشابهی داریم؛ بازی‌های این تیم را پیگیری کردیم که نوید مسابقه‌ای خوب می‌دهد.

وی ادامه داد: امیدوارم بازی تماشاگر پسندی داشته باشیم، تیم فوتبال ذوب آهن به دنبال این است که از روزنه‌های تیم ما برای رسیدن به گل استفاده کند و بازی سخت و پیچیده، در عین حال زیبایی خواهد شد. هر تیمی تلاش بیشتری انجام دهد امتیاز می‌گیرد.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز با بیان اینکه سعی کردیم نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را بیشتر کنیم، تصریح کرد: با وجود مشکلاتی که تیم دارد، باشگاه، مسئولان، بازیکنان و هواداران دست به دست هم دادیم تا روزهای خوبی را رقم بزنیم.

کلانتری افزود: هر تیمی دوست دارد از بازیکن گلزن خود استفاده کند، ما نیز اگر موقعیت باشد از بازیکنان خود در فاز حمله استفاده می‌کنیم.

وی در خصوص موفق نبودن در گلزنی تیم فجر سپاسی شیراز، خاطر نشان کرد: شاید به گل نرسیده ایم ولی همیشه بازی خوبی ارائه دادیم. اشتباهات داوری هفت امتیاز از ما گرفته است.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز اضافه کرد: ذوب آهن نیز بازی‌هایی را واگذار کرده که حقش شکست نبوده است، فجر سپاسی چهارمین تیمی است که از داوری ضربه خورده است. برخی بازیکنان تیم مصدومیت داشتند که دچار مشکل شدیم ولی کم کم این موضوع نیز برطرف خواهد شد.

کلانتری در خصوص هدف باشگاه فجر سپاسی شیراز، گفت: بعد از هشت سال وارد لیگ برتر شدیم که نخست به دنبال حفظ ثبات تیم هستیم و در قدم بعدی به بالای جدول فکر می‌کنیم.

کد خبر 546088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.