اگر دیدار فردا را واگذار کنیم باید با تیم های پایین جدول رقابت کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: فردا مهم‌ترین بازی فصل را با فجر سپاسی شیراز داریم که تیم قابل احترامی است و هدایت آن را کلانتری برعهده دارد؛ اگر بتوانیم پیروز شویم در ادامه باید با تیم‌های بالای جدول رقابت کنیم ولی اگر بازی را واگذار کنیم باید سختی بکشیم و با تیم‌های پایین جدول بجنگیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش با فجر سپاسی، اظهار کرد: فردا مهم‌ترین بازی فصل را با فجر سپاسی شیراز داریم که تیم قابل احترامی است و هدایت آن را کلانتری برعهده دارد؛ اگر بتوانیم پیروز شویم در ادامه باید با تیم‌های بالای جدول رقابت کنیم ولی اگر بازی را واگذار کنیم باید سختی بکشیم و با تیم‌های پایین جدول بجنگیم.

وی ادامه داد: بازی مهمی است که بازیکنان را توجیه کردیم و امیدوارم با یک بازی هوشمندانه سه امتیاز را بگیریم تا شرایط تیم را در جدول بهبود ببخشیم. تیم فجر با برنامه و روی زمین بازی می‌کند؛ تا حدودی روی نقاط ضعف و قوت حریف کارکردیم. زمان برای کار تاکتیکی نداشتیم و با فیلم بازی این تیم را آنالیز کردیم که امیدوارم رقابتی خوب شاهد باشیم و برنده بازی شویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه بازیکنان را بیشتر از نظر ذهنی آماده کردیم، خاطر نشان کرد: در فوتبال کیفیت بازی مهم است، مقابل پرسپولیس بازی را باختیم ولی کیفیت خوبی به نمایش گذاشتیم. ترکیب تیم را بهتر می‌شناسیم و امیدواریم در بازی فردا نواقص را برطرف کنیم.

تارتار اضافه کرد: وقتی در خانه بازی داریم، می‌خواهیم سریع به گل برسیم و به خاطر این عجله‌ای گل نیز دریافت می‌کنیم و باید در خانه صبورتر بازی کنیم. نکاتی را به بازیکنان گفتیم که امیدوارم فردا روز کم اشتباه ما باشد.

وی تصریح کرد: برای بازی مقابل فجر سپاسی همه بازیکنان در اختیار تیم بوده و محرومی نیز نداریم.

کد خبر 546086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.