نبیل قاووق: حاج قاسم به یک امت تبدیل شده است

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در مراسمی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: با شهادت حاج قاسم حضور ما در میادین مقاومت بیشتر و ریشه‌دارتر می شود.

به گزارش ایمنا، به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی حزب‌الله لبنان کمپین درختکاری تحت عنوان "زیتون سلیمانی" در مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی به راه انداخته است که این کمپین ابتدا از "باغ ایران" واقع در مارون الراس آغاز شد.

در این مراسم شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله و حسن عزالدین، عضو فراکسیون وفای به مقاومت پارلمان لبنان و تعدادی از شخصیت‌های دینی و سیاسی و اهالی آن منطقه حضور یافتند.

بعد از کاشتن درخت زیتون در آن باغ، تعدادی از مجاهدین قسم وفاداری و حرکت در مسیر شهدا را یاد کردند. بعد از آن شیخ نبیل قاووق در یک سخنرانی اظهار کرد: ما در اینجا درخت می‌کاریم، در مرزهای فلسطین، درجایی که حاج قاسم سلیمانی ایستاد و تاکید می‌کنیم که با شهادت وی حضور ما در میادین مقاومت بیشتر و ریشه‌دارتر می‌شود.

وی تاکید کرد: ما در هرگونه جنگ آتی با هزار مجاهد که حامل روح و اراده و ایمان و عزم قاسم سلیمانی است با دشمن مقابله می‌کنیم. شعار "ما قاسم هستیم" به این معناست که حاج قاسم به یک امت تبدیل شده است و میلیون‌ها نفر از مردم ایران و افغانستان و عراق و سوریه و لبنان و غزه همگی یک حاج قاسم سلیمانی هستند.

شیخ قاووق با اشاره به حمایت‌های شهید سلیمانی از مردم فلسطین گفت: شهید سلیمانی موشک را به فلسطین رساند و ما اکنون عرب‌هایی که خواستار عادی سازی روابط هستند را به چالش می‌کشیم و می‌گوئیم که اگر جرأت دارید تنها یک موشک به فلسطین ارسال کنید.

این مقام حزب‌الله در ادامه درخت‌هایی به نام حاج قاسم سلیمانی در سه منطقه رامیه، عیتا الشعب و القوزح کاشت و خاطرنشان کرد: به اینجا آمدیم تا عشق و وفاداری به شهید قاسم سلیمانی را نشان دهیم و بعد از گذشت دو سال از شهادت وی به دشمن می‌گوئیم که حاج قاسم سلیمانی فاتحان الجلیل را رهبری خواهد کرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 546082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.