اعطای وام به رانندگان تاکسی در بیرجند

مدیر امور تاکسیرانی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی در قالب وام به رانندگان تاکسی در استان پرداخت می‌شود.

به گزارش ایمنا، علی بذرافشان اظهار کرد: بر اساس انعقاد تفاهم نامه اتحادیه تاکسی رانی با یکی از بانک‌های قرض‌الحسنه مبلغ ۳۰ میلیون تومان تسهیلات به رانندگان تاکسی پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه این تسهیلات در قالب تغییرات لوازم یدکی و تعمیرات خودرو پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: رانندگان می‌توانند به صورت اقساط بدون بهره و کارمزد از خدمات تعمیرگاهی در تمامی نمایندگی‌ها و خرید قطعات از فروشگاه‌های تحت قرار داد استفاده کنند.

مدیر امور تاکسیرانی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند خاطرنشان کرد: متقاضیان باید ابتدا در عضویت بانک تحت قرار داد شده و بر اساس اعتبار سنجی اعتباری معادل سه تا ۳۰ میلیون تومان به رانندگان تاکسی تعلق می‌گیرد.

بذرافشان تاکید کرد: متقاضیانی که تا سه ماه از طریق کارتی که در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد تراکنشی نداشته باشند، نیازی به پرداخت اقساط ندارند و اقساط از ماه بعد از اولین تراکنش انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این تسهیلات کاملاً بدون بهره و کارمزد است، گفت: قیمت قسطی قطعات و خدمات با قیمت نقد هیچ گونه تفاوتی ندارد.

منبع: مهر

کد خبر 546079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.