آب‌گرفتگی معابر خرمشهر در پی بارش شدید باران

شهردار خرمشهر با اشاره به آب‌گرفتگی برخی معابر ناشی از بارندگی صبح امروز گفت: ۲۰ گروه عملیاتی شهرداری برای دفع آب‌های سطحی در مناطق مختلف خرمشهر فعال شدند.

به گزارش ایمنا، عبدالامیر کمایی با بیان اینکه بیشترین آب‌گرفتگی ناشی از بارندگی در خیابان حافظ خرمشهر رخ داده است، اظهار کرد: گروهی از کارگران شهرداری برای دفع آب‌های سطحی در این منطقه وارد عمل شدند.

وی افزود: ۱۵ دستگاه تانکر و پمپ تخلیه آب برای دفع آب‌های سطحی در مناطق بحرانی این شهر فعال شدند ضمن اینکه پمپ‌های ذخیره نیز برای موارد اضطراری پیش‌بینی شده است.

شهردار خرمشهر خاطرنشان کرد: بر اساس بازدید میدانی انجام شده از ایستگاه‌های دفع آب‌های سطحی خرمشهر تاکنون مشکل جدی ناشی از بارندگی در این شهر رخ نداده است.

علی تابع الحجه، رئیس اداره هواشناسی آبادان میزان بارندگی در ایستگاه هواشناسی آبادان را ۱۳ میلیمتر اعلام و تصریح کرد: سامانه بارشی تا اواسط وقت روز دوشنبه به صورت متناوب با شدت و ضعف در منطقه فعال است.

وی حداکثر دمای هوای کنونی در آبادان و خرمشهر را ۱۶ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: حداقل دما در لحظه مخابره خبر ۱۱ درجه سانتیگراد، رطوبت هوا ۱۰۰ درصد و دید افقی ۵۰۰ متر است.

بارندگی از شنبه شب در مناطقی از استان خوزستان آغاز شده است. به پیش بینی اداره کل هواشناسی خوزستان اوج فعالیت موج دوم سامانه بارشی که از چهارشنبه وارد این استان شده از یکشنبه شب تا صبح دوشنبه است.

منبع: ایرنا

کد خبر 546078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.