بررسی توسعه خطوط انتقال آب و نوسازی خطوط فاضلاب شهر

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مصوبه توسعه خطوط انتقال آب، نوسازی و بهبود شرایط خطوط فاضلاب بررسی و هزینه کرد آن در جلسه علنی شورای شهر ارائه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _ یکشنبه ۱۲ دیماه_ در حاشیه جلسه علنی شورای شهر اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، شهادت سردار قاسم سلیمانی و ایام شهادت شهدای عرفه از جمله شهید حاج احمد کاظمی، میزبان حجت‌الاسلام و المسلمین سالک نماینده ادوار گذشته در مجلس بود، در این جلسه صحبت‌هایی در خصوص اجرایی شدن مکتب این شهدا در حوزه رسیدگی به امور و خدمات مردم مطرح شد.

وی ادامه داد: مدیرکل آب و فاضلاب شهری اصفهان نیز مهمان این جلسه علنی شورا بود، با توجه به مسائل جدی که در حوزه آب و فاضلاب شهری و روستایی مطرح است، نکاتی ارائه و آخرین وضعیت نیز تشریح شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در این جلسه نکاتی در خصوص توافقات آینده در حوزه تعاملات شهری میان مدیریت شهری و مجموعه آب و فاضلاب اصفهان مطرح شد، افزود: مصوبه توسعه خطوط انتقال آب، نوسازی و بهبود شرایط خطوط فاضلاب بررسی و درخواست ارائه گزارش نسبت به هزینه کرد این موارد در این جلسه ارائه شد.

صالحی با تاکید بر اینکه توافق ملکی در طرح عمرانی خیابان ۳۶ متری محله سودان نیز در این جلسه به تصویب اعضای شورای شهر رسید، خاطرنشان کرد: اعضای شورا، نطق‌ها و تذکرات خود را طبق روال جلسات قبل در رابطه با موضوعات فرهنگی، اجتماعی، مسائل عمرانی و بودجه ۱۴۰۱ مطرح کردند، همچنین موضوع تخفیف به خیریه سعادت که در راستای حمایت از بیماران و خانواده‌هایشان فعالیت می‌کند، در بخش تراکم مطرح و مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

کد خبر 546009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.