تاتنهام به دنبال وینگر یوونتوس

مهاجم سوئدی تیم یوونتوس احتمالاً در چارچوب یک معاوضه راهی لندن شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، تاتنهام علاقه‌مند است تا برای جذب دژان کولوسفسکی وینگر یوونتوس اقدام کند تا این بازیکن سوئدی در پنجره جاری به جمع لندنی‌ها بپیوندد.

وینگر ۲۱ ساله سوئدی حدود ۳۰ تا ۳۵ میلیون یورو توسط بیانکونری ها ارزش گذاری شده و باشگاه یوونتوس مایل نیست او را به راحتی از دست بدهد. ماسیمیلیانو آلگری اعتقاد دارد که کولوسفسکی بازیکن مستعد و باارزشی است و نمی‌خواهد به سادگی با مبالغ پایین اجازه خروج او از ترکیبش را صادر کند.

گزارش شده است که باشگاه تاتنهام در نظر دارد جووانی لو سلسو، هافبک آرژانتینی خود را وارد مذاکره کند. در حال حاضر یوونتوس مایل است تا تنها وینگر سوئدی خود را به فروش برساند اما تاتنهام نیم نگاهی به انجام یک معاوضه دارد. این در حالی است که جذب هافبک ۲۵ ساله آرژانتینی ممکن است حدود ۴۸ میلیون یورو هزینه در پی داشته باشد.

بازیکن دیگری که می‌تواند در ازای وینگر سوئدی پیشنهاد شود، تانگوی اندومبله است که در این فصل نتوانسته انتظارات مربی خود آنتونیو کنته را برآورده کند. اسپرز به شدت مشتاق جذب کولوسفسکی ۲۱ ساله است که تا سال ۲۰۲۵ با یوونتوس قرارداد دارد.

بیانکونری همچنین به دنبال جذب جانشینی برای آلوارو موراتا هستند که به نظر می‌رسد ماه آینده به بارسلونا بپیوندد. در حال حاضر دیووک اوریگی و مائورو ای کاردی از جدی‌ترین گزینه‌های یووه محسوب می‌شوند که ممکن است جایگزین موراتا شوند. قرارداد بازیکن ۲۶ ساله بلژیکی لیورپول در ژوئن سال آینده با قرمزها به پایان می‌رسد و ای کاردی نیز مدت‌ها که در رادار مدیران یوونتوس بوده است.

کد خبر 545994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.