تلاش برای احیای بافت فرسوده شهر/ احصای مشکلات شهر با حضور میدانی

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از همه کسانی که دغدغه بافت تاریخی شهر را دارند دعوت می‌کنیم در جلسات این کمیسیون حضور پیدا کنند تا در پایان این دوره از شورا اقدامات مؤثری را در راستای احیای بافت فرسوده شهر رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول میرباقری امروز _یکشنبه ۱۲ دی‌ماه_ در نطق میان دستور بیست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن گرامیداشت یاد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: این شهید بزرگوار بنده خدا بود، نه بنده ثروت، قدرت و شهرت؛ زمانی که به او گفتند نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود، پاسخ داد من نامزد گلوله‌ها و ترکش‌ها هستم.

وی افزود: یکی از همسفران حاج قاسم سلیمانی نقل می‌کند که چند روزی که در سوریه بودیم شاید ۱۰ ساعت هم نخوابید، این رفتار باید سرلوحه زندگی مسئولان شود، زیرا بی‌شک هر کجا پیرو مکتب این شهید بزرگوار باشیم قطعاً پیروز خواهیم بود.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در کمیسیون عمران جلسات مختلفی برگزار کردیم و در میدان نیز حاضر شدیم تا مشکلات شهر را از نزدیک مشاهده کنیم.

وی ادامه داد: از همه کسانی که دغدغه بافت تاریخی شهر را دارند دعوت می‌کنیم در جلسات این کمیسیون حضور پیدا کنند تا در پایان این دوره از شورای اسلامی شهر اصفهان اقدامات مؤثری را در راستای احیای بافت فرسوده شهر رقم بزنیم.

کد خبر 545986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.