وزیر کشور: شهادت سردار سلیمانی به تنهایی پیش‌برنده انقلاب است

وزیر کشور وجود شهید سلیمانی را برای حقانیت مسیری که انقلاب اسلامی طی کرده است را کافی دانست و گفت: وجود و شهادت سردار سلیمانی خدمت‌های فراوانی کرد و انقلاب را به تنهایی جلو برد.

به گزارش ایمنا، احمد وحیدی روز یکشنبه در نخستین همایش علمی پژوهشی مکتب شهید سلیمانی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما، شهید سلیمانی را نوید بزرگ برآمده از جان و روح انسان‌های پاک و آزاده عنوان کرد و گفت: خیلی تلاش کردند بگویند انقلاب اسلامی به جایی نمی‌رسد و مقاومت شریف دچار خدشه می‌شود اما امروز مقاومت بیش از هر زمان و درخشان‌تر از گذشته حرکت پرصلابت خود را طی می‌کند که همه مرهون این شهید بزرگوار، اندیشه‌ورز، عارف، مجاهد، مهاجر و شاهد است.

وزیر کشور با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه نام شهید سلیمانی تا ابد زنده است، افزود: این یعنی راه شهید پر رهرو است که اگر در آن مسیر و با آن منطق حرکت شود حتماً پیروزی نصیب ما خواهد بود.

وحیدی با تاکید بر اینکه ملت ما این ارزش‌ها را قدر می‌شناسند، گفت: برخی نسبت به خدشه‌دار شدن این ارزش‌ها تردید می‌کنند شهید سلیمانی به تنهایی نشان داد نه تنها انقلاب دچار خدشه نشده بلکه اگر لازم باشد آنچنان فوران خواهد کرد که چشم دشمنان را کور می‌کند.

وی، وجود شهید سلیمانی را برای حقانیت مسیری که طی می‌کنیم کافی دانست و گفت: وجود و شهادت سردار سلیمانی خدمت‌های فراوانی کرد و انقلاب را به تنهایی جلو برد. نفس‌های امروز جوانان که با یاد سلیمانی به خودسازی می‌پردازند و کسانی که در حوزه شناخت و رویارویی با دشمن خود را بازیافتند و جبهه‌های عظیم تشکیل دادند و کسانی که برای شکستن استخوان استکبار اراده مستحکمی دارند، گوشه‌هایی از ثمرات و هویدا شدن لایه‌های شخصیتی سردار سلیمانی است.

وزیر کشور با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر پاک شهید سردار سلیمانی، گفت: بعد از امام چنین بزرگداشتی نداشتیم که از وجودش چشمه‌های معرفت بجوشد.

کد خبر 545973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.