اطلاع رسانی شهرداری تهران در مورد «بی.آر.تی‌ خوابی» شفاف نیست

یک عضو شورای شهر تهران نسبت به اطلاع رسانی نشدن دقیق و شفاف در خصوص بی.آر.تی خوابی به شهرداری تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر امانی صبح امروز _یکشنبه ۱۲ دیماه_ در جلسه علنی شورای شهر تهران اظهار کرد: موضوع بی. آر. تی خوابی هفته گذشته تیتر بسیاری از رسانه‌های مکتوب و مجازی داخل و خارج از کشور شد و رسانه‌های بیگانه و معاند با قرار دادن سه جمله کارتن خوابی، گور خوابی و بی. آر. تی خوابی موج تبلیغاتی منفی را علیه کشور و مدیریت شهری به راه انداختند.

وی افزود: از سوی شهرداری واکنش شفاف و قانع کننده‌ای ندیدیم و همان طور که بارها انتقاد کردم در جدی نبودن رسانه در حوزه مدیریت شهری این بار هم شاهد یک توضیح اصولی در این رابطه نبودیم که آیا اصولاً این موضوع صحت دارد؟ مگر شهرداری گرمخانه ندارد؟ چرا این افراد از سوی اورژانس‌های اجتماعی به گرمخانه منتقل نمی‌شوند؟

این عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: مبلغ ۱۲ هزار تا ۲۵ هزار تومانی که در رسانه‌ها مطرح شده را چه کسی می‌گیرد و به چه کسی پرداخت می‌شود؟ دو مسیری که در گزارش رسانه‌ها آمده بود یعنی تجریش_ راه‌آهن و تهران پارس_ آزادی مسیرهای فرعی نیستند که شناخته نشده باشند؛ کافی است یک شب مدیران مربوطه این مسیر را نظارت و کنترل کنند تا موضوع روشن شود و اطلاع‌رسانی دقیق و شفافی صورت بگیرد، از شهرستان‌های دور به من پیام دادند که واقعاً این موضوع صحت دارد؟ در تهران افرادی داریم که در اتوبوس می‌خوابند و در ایستگاه‌ها آنها را پیاده می‌کنند و سه دقیقه در ایستگاه‌ها می‌لرزند و دوباره سوار می‌شوند و از آنها پول می‌گیرند؟ انتظار داشتیم به سرعت در این زمینه اطلاع‌رسانی شفاف و دقیقی صورت گیرد که مورد سوءاستفاده معاندان انقلاب و نظام قرار نگیرد.

وی با اشاره به وضعیت پله‌های برقی در سطح شهر تهران گفت: گزارشات رسمی نشان می‌دهد که ۵۰ درصد پله‌های برقی در تهران خاموش و یا غیرفعال هستند به گونه‌ای که در یک منطقه که ۱۶ پله‌برقی داشت شخصاً مشاهده کردم که بر اساس سیستم رسمی شهرداری هشت پله خاموش است و مابقی نیز سقف و نظافت قابل قبولی نداشت.

امانی با اشاره به اختلاف معاونت حمل و نقل و سازمان زیباسازی که ذیل معاونت خدمات شهری فعال است، اظهار کرد: علت این نابسامانی اختلاف میان این دو معاونت است و متأسفانه این اختلاف همچنان به قوت خود باقی است؛ به شهردار تذکر می‌دهم که نسبت به تعیین تکلیف متولی پله‌های برقی اقدام کرده و با ابلاغ کتبی و تخصیص اعتبار به یکی از دو معاونت مربوطه مشکلات پله‌برقی را رفع کنند.

کد خبر 545970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.