نور تازه در بافت تاریخی شهر اصفهان

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: با ساماندهی و تعویض پروژکتورهای نورپردازی میدان امام (ره) در سال گذشته، تحولی در سیستم نورپردازی سطح منطقه رخ داد که نورپردازی درختان خیابان کمال اسماعیل و خیابان فردوسی جلوه ای ویژه‌ای از این رخداد است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اعتبار ۹ میلیارد ریالی سیستم روشنایی منطقه در سال جاری، اظهار کرد: با نورپردازی درختان خیابان کمال اسماعیل در سال گذشته و استقبال شهروندان از وسعت این عملیات، احداث پروژکتورهای رنگی مخصوص درختان خیابان فردوسی با استفاده از ۳۰۰ پروژکتور انجام که نمای زیبایی در شب به این خیابان داده است.

وی افزود: پروژکتورهای خیابان مشتاق اول حدفاصل میدان بزرگمهر تا میدان خواجو، به منظور ایمن سازی و تعویض ۵۰ پروژکتور انجام شده است، همچنین احداث پایه‌های روشنایی بوستان میرهندی و روشنایی دیواره مدرسه چهارباغ عباسی نیز در دست اقدام است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به حفر ۲۲ حلقه چاه ارت تصریح کرد: به منظور تخلیه جریان الکتریسیته مازاد و تهدید جان رهگذران در مقابل تابلوهای برق روشنایی‌ها و آبنماها، این چاه‌ها حفر و در برابر برق گرفتگی ایمن سازی می‌شود.

وی ادامه داد: احداث آبنمای سه راه ملک، بهینه سازی آبنمای بوستان کمال و بهینه‌سازی آبنمای بوستان علوی با هزینه پنج میلیارد ۲۳۰ میلیون ریال از دیگر فعالیت‌های واحد نگهداری و تعمیرات خدمات شهری منطقه سه بوده است.

کد خبر 545951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.