تدوین نظام پیشنهادات شهرداری اراک

شهردار اراک گفت: به دنبال استقرار مدیریت مشارکتی و به منظور خلق ایده و با هدف بهره‌مندی از توان فکری همکاران شهرداری، دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های وصول، اجرا، ارزیابی و پایش پیشنهادات تدوین و به تأیید مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی کلانشهر اراک رسید.

علیرضا کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به رویکرد جدید شهرداری که بر اندیشه مردم محوری و رضایت شهروندان استوار است، به زودی شاهد افتتاح پروژه‌های شهری اعم از عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی خواهیم بود، البته پروژه‌ها همگام با حضور مسئولان، توسط شهروندان افتتاح خواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه تأمین اعتبار پروژه‌های شهرداری از منابع مالی مردمی است، ترجیح می‌دهیم که مردم افتتاح کننده پروژه‌هایی باشند که برای رفاه آنان رقم می‌خورد.

شهردار اراک با بیان اینکه در راستای استقرار مدیریت مشارکتی و به منظور خلق ایده و با هدف بهره‌مندی از توان فکری همکاران شهرداری، دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های مربوطه شامل روند وصول، اجرا، ارزیابی و پایش پیشنهادات تدوین و به تأیید مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی کلانشهر اراک رسیده است، خاطرنشان کرد: به همین منظور با هدف تشکیل کارگروه‌های تخصصی فراخوان منتشر شد و همکاران متقاضی نسبت به ارسال رزومه اقدام کرده‌اند.

کد خبر 545875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.