مرتضوی: دولت سیزدهم فسادستیز است

استاندار اصفهان بابیان اینکه سفرهای شهرستانی از هفته‌های آتی آغاز خواهد شد و باید کمیته کار در شهرستان‌ها تشکیل شود تا مشکلات هر شهر به خوبی احصا شود، گفت: شورای اداری ظرفیت بزرگی است و این جلسات باید با برنامه‌ریزی به طور منظم برگزار شود

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا مرتضوی امروز _شنبه ۱۱ دی ماه_ در جلسه شورای اداری استان اصفهان اظهار کرد: شهید سلیمانی مصداق ایمان خالص به خداوند بودند و تمام مردم ایران و منطقه عزادار شهادت ایشان شدند، در این ایام میزبان شهدا هستیم و در اصفهان برنامه باشکوهی برای تشییع این شهدا در روز پنجشنبه خواهیم داشت.

وی افزود: دولت سیزدهم یک دولت مردمی است و به تعبیر رهبری دولتی که همراه و شنوای دردهای مردم است. این دولت بی‌تکلف و در میان مردم است و از عذرخواهی ابایی ندارد. با کار جهادی باید اعتماد مردم را به نظام تقویت کنیم و همه باید زیر چتر قانون حرکت کنند. این دولت فسادستیز است و با منشا فساد برخورد می‌کند. مردم انتظار وحدت و خدمت صادقانه دارند و همه ما را یکپارچه نگاه می‌کنند. باید مراقب رفتار خود باشیم، چراکه هر حرکت اشتباه را پای نظام می‌نویسند.

استاندار اصفهان ادامه داد: با مردم صادق باشیم و جوانب کار را در تصمیمات خود بسنجیم. از نخبگان باید بهره ببریم و گروه‌هایی را از جامعه نخبگان در کنار خود داشته باشیم. دولت توجه به محرومان را وظیفه اصلی خود می‌داند. در ۸۰ روز گذشته سه جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی داشته‌ایم و ۱۶ جلسه در حد وزرای و هیئت دولت و با نمایندگان کشاورزان نیز ۱۵ جلسه و در حوزه ارتباط با دانشگاهیان ۵ جلسه داشته‌ایم.

مرتضوی افزود: فضای رسانه‌ای را نباید به سمت التهاب ببریم و نباید واقعیات در مورد آب را تحریف کنیم. دستاوردهای خوبی در مقابله با کرونا داشته‌ایم و روزانه در کشور ۳۴ فوتی بیشتر نداریم که نسبت به گذشته کاهش قابل ملاحظه‌ای را شاهد هستیم. سپاه ۱۲۰۰ مجموعه را در استان برای خدمت‌رسانی به مردم و برای غلبه بر کرونا راه‌اندازی کرده است. البته نباید تصور کنیم که همه چیز تمام شده است، بلکه همچنان پروتکل‌ها باید رعایت شود.

وی تصریح کرد: فعلاً بحث دورکاری نداریم و نباید جلسات رسمی ما در زمان مراجعات مردمی برگزار شود. مدیران باید زمان مشخصی را برای ارتباط با مردم در نظر بگیرند. حضور مدیران در جلسات ضروری است. در برخی ادارات صرفه جویی نمی‌شود و باید رویه صرفه جویی را در ادارات نهادینه کنیم و کمیته‌ای باید برای رسیدن به این هدف تشکیل شود.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: در مصرف گاز، برق و آب جدی باشیم و در ادارات این موارد رعایت شود. معرفی خدمت‌ها باید در اولویت باشد. سفرهای شهرستانی از هفته‌های آتی آغاز خواهد شد و باید کمیته کار در شهرستان‌ها تشکیل شود تا مشکلات هر شهر به خوبی احصا شود.

مرتضوی گفت: شورای اداری ظرفیت بزرگی است و باید با برنامه ریزی این جلسات به طور منظم برگزار شود. استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس نباید فراموش نشود.

وی خاطرنشان کرد: در ستاد تنظیم بازار کارهای خوبی در حال انجام است، در این راستا لازم است همکاری بین دستگاه برقرار شود تا قیمت‌ها تثبیت شود.

کد خبر 545864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.