اصفهان استانی تحرک آفرین برای کشور است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه اصفهان استانی تحرک‌آفرین برای کشور است، گفت: نمایندگان به‌عنوان خادمان ملت، خواهان وحدت مسئولان در بالاترین سطح هستند و این وحدت باید برای مردم ملموس باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس مقتدایی امروز _شنبه ۱۱ دی ماه_ در جلسه شورای اداری استان اصفهان اظهار کرد: اصفهان فقط یک کلانشهر نیست، بلکه استانی تحرک‌آفرین برای کشور است، استفاده از تجربه و توانمندی‌های موجود و بهره‌گیری حداکثری از داشته‌های آن ضروری است. انتظار می‌رود مدیریت نوین این استان در کوتاه مدت در افکار عمومی موفق ظاهر شود.

وی افزود: اصفهان در بخش تعاون و هنر سرآمد است. دانشگاه‌های زیادی در این استان وجود دارد و مدیریت نوین در آن باید موانع موجود را برطرف کند، البته مجمع نمایندگان نیز آمادگی همکاری برای رفع این مشکلات دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان به عنوان خادمان ملت، امور را پیش می‌برند و خواهان وحدت مسئولان در بالاترین سطح هستند، این وحدت باید برای مردم ملموس باشد. ثانیه‌ها و لحظه‌ها را برای خدمتگزاری و هم‌افزایی از دست ندهیم و مدیران در این باره اهتمام ویژه داشته باشند. وحدت در سایر بخش‌های کشور نیز باید برای خدمت‌رسانی به مردم متجلی شود.

کد خبر 545840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.