۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
تنش در رختکن چلسی

صحبت‌های لوکاکو و پاسخ‌های توماس توخل، جو رختکن باشگاه چلسی را بیشتر از هر زمانی با تنش مواجه کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، مهاجم بلژیکی تیم چلسی از پیوستن به این تیم ناامید شده و توخل نیز پاسخ قاطعانه‌ای درباره حرف‌های لوکاکو داده است، تنش در لندن برای چلسی به بالاترین حد رسیده است.

زندگی لوکاکو در چلسی آنچنان امیدوار کننده نبوده و این مهاجم که با مبلغ هنگفتی از اینتر میلان راهی چلسی شد، به هیچ عنوان انتظارات را برآورده نکرده است. روملو لوکاکو صراحتاً راجع به نارضایتی خود صحبت کرده و همین مسئله باعث واکنش سرمربی‌اش یعنی توماس توخل نیز شد.

لوکاکو کاملاً صریح اعلام کرده که نسبت به عملکرد توخل انتقاد دارد و فکر می‌کند تغییرات ایجاد شده توسط این سرمربی آلمانی در ترکیب تیم بیش از حد بوده است. احتمالاً این تغییرات به مذاق لوکاکو خوش نیامده و مهاجم سابق اینتر انتظار دارد که نقش محوری و مهمتری در ترکیب چلسی داشته باشد.

از سوی دیگر، توخل با جدیت درباره انتقاد لوکاکو پاسخ داده است: فقط شنیده‌ام که لوکاکو درباره تغییر سیستم صحبت کرده است: اگر به عنوان بازیکن کمی بیشتر تلاش کنید متوجه می‌شوید که تغییرات زیادی در سیستم ما به وجود نیامده. بنابراین، بحث دیگری وجود ندارد.

او ادامه داد: این که در زمان‌هایی شاهد نیمکت نشینی بازیکنان باشیم کاملاً طبیعی است. روملو نیمکت‌نشین شد چون دیگر بازیکنان با سبک بازی فعلی ما سازگارتر هستند. او مدتی مصدوم بود و به خاطر کرونا نیز برخی از بازی‌ها را از دست داد. اگر مشکلی وجود داشته باشد باید با ما صحبت کند.

توخل به طور واضح اشاره کرد که صحبت‌های لوکاکو باعث ایجاد حاشیه شده و در حال حاضر تمایلی به داغ‌تر کردن آتش حواشی و شایعات ندارد. لوکاکو اگرچه در چلسی ناراضی است، اما احتمالاً مشکلی جدی نداشته باشد و به مرور زمان شرایط او در تیمش تغییر کند.

کد خبر 545735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.