فلورونا؛ ترکیب ویروس کرونا و آنفلوآنزا در سرزمین‌های اشغالی ثبت شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اولین مورد ابتلا به ترکیب ویروس کرونا و آنفلوآنزا که "فلورونا" نام گرفته است در سرزمین‌های اشغالی ثبت شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اولین مورد ابتلاء به یک بیماری ویروسی به نام "فلورونا" در سرزمین‌های اشغالی ثبت شده است. این بیماری یک عفونت مضاعف از ترکیب ویروس کرونا و آنفلوآنزا است. فرد مبتلا به بیماری فلورونا در اسرائیل زنی بوده است که این هفته برای زایمان به یک مرکز درمانی مراجعه کرده بود. متخصصان این مرکز درمانی اعلام کردند که وضعیت سلامتی این زن جوان خوب است و انتظار می‌رود که به زودی مرخص شود زیرا عفونت ایجاد شده در بدن این فرد نسبتاً خفیف است.

اطلاعات پزشکی ارائه شده نشان می‌دهد که زن مبتلا به بیماری فلورونا واکسن کرونا را دریافت نکرده بود و درگیر مشکلات تنفسی شده است. مقامات بهداشتی اسرائیل اعلام کردند که سال گذشته شاهد بروز آنفلوآنزا در میان زنان باردار نبوده‌ایم، اما امسال میزان ابتلاء به ویروس کرونا و آنفلوآنزا در میان این گروه از افراد رشد قابل توجهی داشته است.

به گفته پزشکان، این زن جوان درگیر علائم شدید بیماری کووید -۱۹ نشده بود و زمانی که برای زایمان وارد مرکز درمانی شده بود آزمایشات کرونا و آنفلوآنزا را انجام داد که نتیجه هر دو تست مثبت اعلام شد. محققان در حال بررسی این مورد هستند و هنوز مشحص نشده است که ترکیب دو ویروس کرونا و آنفلوآنزا باعث بروز بیماری جدی‌تر و خطرناک‌تری می‌شود یا خیر؟

مقامات بهداشتی معتقدند که ممکن است افراد دیگری نیز وجود داشته باشند که به بیماری فلورونا مبتلا شده باشند، اما هنوز تشخیص داده نشده است. فلورونا در حالی در سرزمین‌های اشغالی تشخیص داده شده که آمار ارائه شده در روز چهارشنبه رکورد سه ماه گذشته خود را شکسته است، به طوری که در این روز چهار هزار مورد جدید ابتلاء به کرونا ثبت شده است.

کد خبر 545699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.